Beantwoord

Opzeggen contract of overzetten naar PrePaid

• 11 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 377 Bekeken

Dag, ik heb zojuist mijn contract opgezegd, en nu lees ik achteraf dat ik mijn nummer op prepaid kan laten zetten? Is dit nog mogelijk voor mij?
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 augustus 2017, 16:42

Hoi gijzert,

Goed dat je het nog even navraagt! Het klopt inderdaad dat je jouw nummer kunt behouden als je overstapt naar PrePaid. Dit kost eenmalig €9,95 inclusief btw. Gespaarde T-Mobile Extra-punten komen te vervallen na omzetting.

Wil je dat wij de opzegging annuleren en een overstap naar PrePaid in gang zetten?

Laat het ons maar weten, dan kunnen we het voor je regelen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi gijzert,

Goed dat je het nog even navraagt! Het klopt inderdaad dat je jouw nummer kunt behouden als je overstapt naar PrePaid. Dit kost eenmalig €9,95 inclusief btw. Gespaarde T-Mobile Extra-punten komen te vervallen na omzetting.

Wil je dat wij de opzegging annuleren en een overstap naar PrePaid in gang zetten?

Laat het ons maar weten, dan kunnen we het voor je regelen!
Excuses voor de late reactie, maar ik wil inderdaad graag overstappen naar prepaid als mijn contract afloopt.
Ik ga akkoord met de kosten van 9.95 euro
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gijzert,

Dankjewel voor je reactie. Je abonnement wordt op 1-11-2017 omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Dag hajar, ik heb inderdaad een bevestigingsmail gehad, alleen daar staat dat vandaag mijn abo wordt omgezet naar prepaid...! Dat is niet de bedoeling. Jij schrijft hierboven wel 1-11-2017, maar de mail niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gijzert,

Het abonnement wordt op 1-11-2017 omgezet. Ik had de verkeerde datum aangeklikt in de mail dus de datum in de e-mail klopte niet. Ik heb je nu een nieuwe bevestigingsmail gestuurd met de juiste datum.

Excuses voor de verwarring!

Reageer