Beantwoord

Opzeggen voordat contract begint

• 25 mei 2017
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

Goedemorgen..ik ben akkord gegaan met een nieuwe Go contract die begint in Juni.Mag ik het annuleren ?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Rosan 25 mei 2017, 10:42

Beste Vince hoe kort geleden heb je de bestelling gedaan?
En is dit on line geweest of in een winkel?
Bij de eerste heb je 14 dagen om te annuleren en bij de tweede kan er niet geannuleerd worden.
Is het langer terug dan kan je helaas niet meer annuleren omdat de tijd al verstreken is.

Wat is de reden van willen annuleren?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Vince hoe kort geleden heb je de bestelling gedaan?
En is dit on line geweest of in een winkel?
Bij de eerste heb je 14 dagen om te annuleren en bij de tweede kan er niet geannuleerd worden.
Is het langer terug dan kan je helaas niet meer annuleren omdat de tijd al verstreken is.

Wat is de reden van willen annuleren?
Hoi Rosan..bedankt voor je reactie.Ik heb het online gedaan een maand geleden ofzo. Ik heb nu een veel betere aanbieding gezien en daar wil ik gebruik van maken
Badge +13
Vermoedelijk is daar niks aan de veranderen als je buiten die 14 dagen na bestellen zit.
Dat het contract nog moet ingaan staat daar los van.

Een moderator zal dit topic met 24/48 uur oppakken en nog even meekijken naar de vraag.
Okee...Bedankt in ieder geval

Vince.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vince,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Rosan je al van een goed antwoord voorzien. Het klopt inderdaad dat je 14 dagen opzegtermijn hebt, maar jouw verlenging is al op 13 maart gedaan, ruim 2 maanden geleden. Het is dan ook niet meer mogelijk om dit contract nog op te zeggen. Wanneer het abonnement van start gaat, kun je eventueel wel de bundels wijzigen, als dit nodig zou zijn.

Ik snap dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hebt gehoopt. Als we je echter nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
C'est la vie 🙂

Reageer