Beantwoord

Order Pick & up annuleren

  • 28 september 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb gisteren een verlenging geplaatst via internet en aangegeven dat ik deze via Pick&up wil ophalen. Niks betaald en ook niet opgehaald in de winkel. Hoe kan ik deze bestelling annuleren?
icon

Beste antwoord door David 28 september 2017, 12:54

Hey Nico,

What happened? Verkeerde toestel besteld of toch twijfels?

Ik heb de bestelling in ieder geval voor je geannuleerd, hier is ook een e-mail van verzonden naar jouw e-mailadres. Je kunt nu een nieuwe bestelling plaatsen. Als wij je hier nog bij moeten helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ook gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nico,

What happened? Verkeerde toestel besteld of toch twijfels?

Ik heb de bestelling in ieder geval voor je geannuleerd, hier is ook een e-mail van verzonden naar jouw e-mailadres. Je kunt nu een nieuwe bestelling plaatsen. Als wij je hier nog bij moeten helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ook gerust weten!
Hoi David,

Bedankt voor de snelle reactie en annulering, top!
Ik had verkeerde toestel aangevinkt.

Komt verder goed!

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Kan gebeuren natuurlijk! Graag gedaan! 🙂

Reageer