Vraag

Overstap T-mobile -> KPN


Goedeavond,

Ik zou 28 december overstappen naar KPN. Echter is de aansluiting nog niet actief waardoor ik op dit moment helemaal geen internet en/of tv meer heb. Dit terwijl ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice waardoor, zo werd mij verzekerd, ik niet zonder internet / tv zou komen te zitten.

ik ben hier niet over te spreken...

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @KingWouter,

Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet / tv zit. Volgens mij maak je op dit moment bij de verkeerde partij een melding, omdat de KPN overstapservice een dienst is die je nieuwe provider aanbiedt. Ik adviseer je om contact op te nemen met je nieuwe provider, zodat deze kan uitzoeken wat er mis is gegaan, en nog belangrijker hoe je zo spoedig mogelijk aangesloten kan worden.
Eerst uiteraard contact opgenomen met KPN. Hun geven aan dat T-mobile ons pas mag afsluiten zodra ze bevestiging / toestemming hebben gehad vanuit KPN dat de overstap is gelukt. Dus ze hadden de 28ste af moeten wachten en ons niet zomaar afsluiten.
Reputatie 5
Badge +4
@KingWouter,

Goed dat je in ieder geval alvast contact met KPN hebt opgenomen. Het lijkt er dus helaas op dat er ergens iets is misgegaan tijdens je aanvraag / overstap. Ik heb als mede-klant geen inzage in klantgegevens. We zullen dus even reactie van een T-mobile moderator moeten afwachten.
Reputatie 7
Badge +8
@KingWouter,

Ik kan niet zien waar het is mis gegaan, maar het kan natuurlijk zijn dat de verbinding wel is omgezet op de 28ste maar KPN de installatie niet heeft uitgevoerd. er kan namelijk maar 1 provider tegelijk actief zijn op de lijn.
Reputatie 2
Badge +2
@KingWouter

Ai balen dat er met de overstap iets niet goed gegaan is! Ik wil graag uitzoeken of er aan onze kant iets niet goed gegaan is. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik dit voor je uit.

Reageer