Vraag

Overstappen naar andere provider

• 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb nu een abonnement lopen bij t-mobile tot december 2021, maar wil graag overstappen naar een andere provider. Kan ik mijn abonnement bij t-mobile dan opzeggen en de telefoon die ik nu heb afbetalen? En dan overstappen naar een andere provider. Hoe werkt dit precies? Hierbij hoef ik trouwens niet perse nummerbehoud

2 reacties

Telefoon eerst afbetalen, dan je abbo opzeggen en eventueel om laten zetten naar pre-paid als je het nummer wilt meenemen, afkoop sommetje betalen, op dit moment maar een schamele 13.50(=laagste tarief go abbo) x het aantal maanden wat je abonnement nog loopt, snelle rekensom is nu 18x 13.50= 243 euro zo ongeveer.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dilanalodde 

De kosten voor het afkopen van je contract bedragen €13,50 × het aantal resterende maanden. Eerst zul je je resterende toestelkosten moeten betalen via je MY T-mobile account.

Houd wel rekening met een opzegtermijn van 1 maand vanaf het moment dat je abonnement wordt opgezegd.

Voor overstappen met nummerbehoud zal je nummer naar een prepaid aansluiting worden overgezet.

Reageer