Beantwoord

Overstappen van laptop internet naar normaal 4G internet

• 31 mei 2017
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Beste mensen ik ben tevreden over T-Mobile maar wil steeds meer dingen op internet kunnen doen, zoals foto's bewerken. Met mijn huidige abonnement lukt dit niet. Het lijkt er soms op dat het internet steeds trager wordt. Geopende pagina's zijn dan niet bereikbaar. Kan ik binnen de contractstermijn overstappen naar een duurder abonnement, zodat ik ook WIFI thuis heb.

Alvast bedankt en groet,
Erwin
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juni 2017, 17:54

Hi Erwin,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je databundel op is. Daarom ervaar jij nu traag internet. Als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller activeren. Je zou er ook voor kunnen kiezen om je databundel te verhogen. Dat kan vanaf morgen. Zo kun je langer gebruik maken van snel internet.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je er zo uitkomt. Als je vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwin,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je databundel op is. Daarom ervaar jij nu traag internet. Als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller activeren. Je zou er ook voor kunnen kiezen om je databundel te verhogen. Dat kan vanaf morgen. Zo kun je langer gebruik maken van snel internet.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je er zo uitkomt. Als je vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer