Beantwoord

Retourformulier werkt niet

Ik probeer sinds gisteren het retourformulier in te vullen, om een toestel terug te sturen en een abbonement ongedaan te maken.
Dit formulier is mij gisteren toegestuurd, en bij elke invul poging krijg ik de volgende tekst te zien: "fout of probleem. Probeer het later opnieuw" (zie afbeelding)

Morgen is echter de laatste dag dat ik gebruik kan maken van het herroepingsrecht, dus er is nogal spoed bij dit issue. Is er ook een formulier wat niet online staat, wat ik kan sturen naar een support medewerker?

Dank voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2018, 13:51

Hi Eveline,

Wat vreemd dat je een foutmelding kreeg. Lijkt erop dat we wat problemen ervaarden met onze website. Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega's en dat het retourformulier is ingevuld. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

De foutmelding:
Ook de email functie voor de klantenservice lijkt niet te werken
(alles geprobeerd in verschillende browsers)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eveline,

Wat vreemd dat je een foutmelding kreeg. Lijkt erop dat we wat problemen ervaarden met onze website. Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega's en dat het retourformulier is ingevuld. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Ik heb exact hetzelfde, klantenservice kan niet helpen, met de dame van de chat zijn we er na lang proberen ook niet uitgekomen, allerlei browsers geprobeerd. Exact dezelfde melding. In de winkel kunnen ze ook niks betekenen. Ik vraag me af hoe het bij Eveline is opgelost?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carin,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je gelukkig bent geholpen door mijn collega. Je retour procedure is opgestart dus het wordt nu verder afgehandeld. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij vooral weten! We staan voor je klaar! 🙂

Reageer