Beantwoord

ruilen?

  • 21 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 618 Bekeken

Hoi,

Ik Heb vijf dagen geleden in de winkel mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel genomen. Nou vind ik de kwaliteit van geluid en camera iets minder dan mijn vorige toestel. Zou ik dit nieuwe toestel nog kunnen omruilen in de winkel?

Groetjes
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2019, 09:49

Hoi @Manugo,

Zonde dat de telefoon niet helemaal aan je wensen voldoet!

We bieden 15 dagen bedenktijd aan op je toestelkrediet, in die periode kun je het abonnement nog annuleren. Ik zie dat je hier gisteren ook mijn collega's over hebt gesproken en dat alles al in werking is gezet!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Manugo,

Zonde dat de telefoon niet helemaal aan je wensen voldoet!

We bieden 15 dagen bedenktijd aan op je toestelkrediet, in die periode kun je het abonnement nog annuleren. Ik zie dat je hier gisteren ook mijn collega's over hebt gesproken en dat alles al in werking is gezet!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Reageer