Beantwoord

Ruilen van telefoon

  • 1 juli 2018
  • 2 reacties
  • 2513 Bekeken

Hi T-Mobile!

Ik moet helaas zeggen dat ik een miskoop heb gedaan met het verlengen van mijn abonnement bij jullie. Ik heb verlengd en daarbij de Samsung S9 plus genomen, een uitstekende telefoon overigens, maar helaas kom ik er vandaag achter dat deze niet compatible is met de auto die ik rijd! Hij kan helaas geen verbinding maken (kennelijk een Android probleem) waardoor ik tijdens het rijden aan m'n telefoon zou moeten gaan zitten, en dit doe ik liever niet.

Is er een optie om deze telefoon weer terug te sturen naar jullie en om te ruilen voor een andere? Het nieuwe abonnement is nog niet ingegaan en heb de telefoon nu nog maar 2 dagen gebruikt. Hij is dus nog helemaal compleet zonder krasje of stofje.

Ik hoor graag van jullie!
icon

Beste antwoord door CrisTien 1 juli 2018, 20:05

Beste Jordi,
Heb je de bestelling online gedaan dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd.

Misschien kan je hier het antwoord vinden

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling#annuleren

https://www.t-mobile.nl/retourformulier

Heb je al op de Website van Samsung of autodealer gekeken of de S9 zou moeten werken in jouw merk auto?
.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Jordi,
Heb je de bestelling online gedaan dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd.

Misschien kan je hier het antwoord vinden

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling#annuleren

https://www.t-mobile.nl/retourformulier

Heb je al op de Website van Samsung of autodealer gekeken of de S9 zou moeten werken in jouw merk auto?
.
Hi Cristien!

Dank voor je reactie. Ik heb alles online besteld/verlengt ja, dus die 14 dagen is fijn!

Yes, heb al op de website gekeken van Samsung, Alfa Romeo, de software leverancier van Alfa Romeo en onder andere Spotify over mogelijke koppelingen. Helaas geen positief resultaat..

Ik zal je linkjes even in duiken!

Reageer