Beantwoord

Sim Only abonnement eerder opzeggen

Kan ik kosteloos mijn sim only abonnement eerder opzeggen dan mijn eind datum? Is dit mogelijk?

Groetjes Leonie van der Gragt
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2016, 10:37

Hoi Leonie,

Wat jammer om te horen dat je je abonnement wilt opzeggen! Mag ik vragen wat de reden ervan is?

Uiteraard ga ik je gewoon verder helpen met je vraag! Ik zie dat je Sim Only abonnement nog tot 30/04/2016 loopt. Het is mogelijk om je abonnement eerder op te zeggen, maar dan moet je het abonnement wel afkopen. Dat gaat om de resterende abonnementskosten zonder korting. Het is mogelijk om je abonnement op te zeggen per einde contractdatum. Dan stopt je abonnement straks automatisch en hoef je niets af te kopen.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Je kan altijd 4 maanden voor je einddatum van abbonement veranderen. Dit kan echter alleen als je een abbonement hebt zonder telefoon. Of een ander abbonement wilt maar wel binnen tmobile blijft.

Wil je je tmobile abbonement helemaal opzeggen en van provider veranderen. Dan kan dit zonder extra kosten als je een abbonement hebt zonder telefoon. Anders zal er een afkoopsom berekend worden voor de mobiel die je bij het abbonement hebt aangeschaft.

Groet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leonie,

Wat jammer om te horen dat je je abonnement wilt opzeggen! Mag ik vragen wat de reden ervan is?

Uiteraard ga ik je gewoon verder helpen met je vraag! Ik zie dat je Sim Only abonnement nog tot 30/04/2016 loopt. Het is mogelijk om je abonnement eerder op te zeggen, maar dan moet je het abonnement wel afkopen. Dat gaat om de resterende abonnementskosten zonder korting. Het is mogelijk om je abonnement op te zeggen per einde contractdatum. Dan stopt je abonnement straks automatisch en hoef je niets af te kopen.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer