Beantwoord

Sim Only abonnement opzeggen

• 30 mei 2016
  • 5 reacties
  • 812 Bekeken

Ik wil mijn sim only abonnement opzeggen, maar kan niet vinden waar
icon

Beste antwoord door KoenM 31 mei 2016, 03:42

Hoi Bokhove67,

Zoals al aangegeven kun je bij je nieuwe provider aangeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Zij zullen dan het abonnement bij T-Mobile voor je opzeggen.

Meer info hierover kun je op DEZE pagina vinden.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Hoi,

Ik neem aan dat je op dit moment bij T-Mobile zit en naar een andere provider wil? Of bedoel je juist andersom?

In het geval je naar een andere provider wilt, kun je de nieuwe sim only daar alvast bestellen. Als je aanvinkt dat je je nummer wilt behouden zal de nieuwe provider het T-Mobile abonnement voor je opzeggen.

Mag ik vragen waarom je wilt overstappen?
17:31

Hallo T-Mobile, ik wilde even weten hoe ik mijn sim only abonnement op kan zeggen, want ik kan het niet vinden. Ben jarenlang klant geweest, maar de service valt me vies tegen. Tenminste in de winkel op het Buikslotermeerplein.
Reputatie 6
Hoi Bokhove67,

Zoals al aangegeven kun je bij je nieuwe provider aangeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Zij zullen dan het abonnement bij T-Mobile voor je opzeggen.

Meer info hierover kun je op DEZE pagina vinden.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Hoi, ik heb sim only voor mijn dochter in jan afgesloten en wilt het opzeggen, kan dat?
Reputatie 2
Goedemorgen @ycmok,

Goed dat je je vraag stelt hier op de community! Ik zie je dochter niet graag gaan en ben benieuwd wat de reden daarvan is? Uiteraard ga ik je gewoon verder helpen met je vraag! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun je in een privébericht je naam, 06-nummer, volledig adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen?

Met deze gegevens kan ik je verder helpen! 😀

Reageer