Beantwoord

Sim Only abonnement verlengen naar PrePaid

Hallo,

Mijn Sim Only abonnement loopt aankomende vrijdag af en aangezien ik nu in het buitenland wil zou ik het graag willen verlengen naar Prepaid met nummerbehoud. Toen ik online probeerde te verlengen zag ik alleen niet de optie om te verlengen naar Prepaid. Is dit toch mogelijk? En is het ook mogelijk om mijn Sim Only simkaart daarvoor te behouden? Alvast hartelijk bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 26 april 2016, 16:38

Hi Iemke,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je nu in het buitenland bent. Toevallig op een zonnige bestemming? Je kan na afloop van je contractperiode jouw T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van je mobiele nummer. Je betaalt hier éénmalig €9,95 voor. Als je akkoord gaat met de kosten dan kan ik ervoor zorgen dat je nummer wordt omgezet naar PrePaid.

Ik hoor graag van je! 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Iemke,

Je wens om naar prepaid te gaan, met behoud van nummer, is zeker mogelijk. Bel even met de klantenservice. Wel zal je een andere simkaart toegestuurd krijgen. Eventueel kan je de gegevens die op je sim staan kopieeren.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Iemke,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je nu in het buitenland bent. Toevallig op een zonnige bestemming? Je kan na afloop van je contractperiode jouw T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van je mobiele nummer. Je betaalt hier éénmalig €9,95 voor. Als je akkoord gaat met de kosten dan kan ik ervoor zorgen dat je nummer wordt omgezet naar PrePaid.

Ik hoor graag van je! 😉
Ik heb dit in April gedaan, maar ben nog steeds in het buitenland.
Hoe lang behoud ik mijn nummer zonder dat ik iets met mijn simkaart doe?
Reputatie 6
Badge +13
Beste Caro M je moet tenminste 1 keer per 6 maanden de simkaart actief gebruiken dus bellen sms’en of de simkaart met tegoed ophogen.
Doe je dat dus niet dan verliest de simkaart na die 6 maanden de geldigheid en is het nummer vervallen.
Als je dus aangeeft dat je dit per april heb gedaan en sindsdien heb he de sim kaart niet actief gebruikt kan het zijn dat je nummer dus al vervallen is.
Tenzij het abonnement langer doorliep en het later als pre paid actief werd.

Reageer