Beantwoord

Sim Only annuleren

hoi vraagje ik heb mijn abonement verlengt met sim only 4-4-2015 omdat mijn foon nog goed was maar is gisteren stuk gegaan nu wil ik graag bij miky topdeal een abonement nemen met foon kan dat omgezet worden mijn sim only is 250 mb en 300 belmin voor 13 euro ik heb nog niets opgemaakt niet gebeld en geen mb gebruikt het abonement bij miky is 500mb en 200 belmin voor 16.50 met microsoft 640 xl
als dat kan omgezet worden moet ik dat dan zelf regelen of kan dat overgezet worden bij miky ben bang dat ik voor 2 abonementen moet betalen pff zit nu al in de stress
bedankt voor u aandacht
mvg sabine
icon

Beste antwoord door chapel2 24 april 2015, 07:28

hoi amyp hier ben ik weer
ik heb me nieuw contract vanaf 18 april maar nu zie ik dat het bedrag niet klopt
er staat 1,50 voor 500 mb en 13,00 euro voor200 belmin.voor samen 22,euro
maar het moet 1,50 voor 500 mb en 7.50 voor belmin voor samen 16,50 per maand zijn
zou u even voor me kunnen nakijken
alvast bedankt je bent een schat
mvg sabine
Bekijk origineel

9 reacties

Als je abonnement binnen de laatste 14 dagen online of telefonisch is aangevraagd kun je nog annuleren, volgens de wet verkopen op afstand. Als je buiten die 14 dagen zit zit je aan het contract vast.

Wanneer heb je de verlenging aangevraagd? En hoe?
hallo gwendolyn 70 ik heb via online via t.mobiel en heb verlengt op 4-4=2015 en ik heb nog geen gebruik gemaakt van me nieuwe sim only niet gebeld en geen mb gebruikt
en hoe moet ik dan annuleren kan miky topdeal dat ook voor me regelen
alvast bedankt en ook voor u reactie supper
mvg sabine
Annuleren zul je zelf moeten doen, dit kan via de klantenservice op nummer 06-2400 1200.

Als die annulering dan verwerkt is, dan kun je een nieuw abonnement aanvragen.
oke doe ik vandaag bedankt voor u hulp supper
mvg sabine
Reputatie 7
Badge +15
@Chapel2

Wat fijn dat Gwendolyn je heeft kunnen helpen! Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met de klantenservice en de bestelling is geannuleerd. Hebben ze aan de telefoon al je vragen kunnen beantwoorden? Zo niet, let me know! 🙂
hoi hoi amyp ze hebben me netjes te woord gestaan en als goed is is alles geregeld heb abonement nu verlengt bij miky gsmtopdeal met nieuwe foon dus nog even afwachten nu
maar ze waren zeer vriendelijk aan de telefoon en u ook bedankt voor alle moeite
mvg chapel2
amyp heb toch nog een vraagje ik zie bij mijn gegevens dat mijn oude abonement voor 1 maand verlengt is maar het bedrag is nu 52 euro was eerst 23.40 euro dat is wel veel geld he ze hebben de korting wat ik 2 jaar heb gehad eraf getrokken dat hebben ze me wel niet aan de telefoon gezegt
dat vind ik wel niet zo leuk kan u dat even checken voor me hoe dat kan
alvast bedankt
mvg sabine
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sabine

Ik snap dat je hier meer informatie over wilt hebben. Het klopt namelijk dat je kortingen vervallen wanneer je aan het einde bent van je contract. Dit staat ook vermeld in de voorwaarden en ik kan daar helaas niets voor je aan veranderen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂
hoi amyp hier ben ik weer
ik heb me nieuw contract vanaf 18 april maar nu zie ik dat het bedrag niet klopt
er staat 1,50 voor 500 mb en 13,00 euro voor200 belmin.voor samen 22,euro
maar het moet 1,50 voor 500 mb en 7.50 voor belmin voor samen 16,50 per maand zijn
zou u even voor me kunnen nakijken
alvast bedankt je bent een schat
mvg sabine

Reageer