Beantwoord

Sim Only Go annuleren

• 7 juni 2017
  • 4 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 2
Hoi T-Mobile,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd, maar wil liever toch een ander abonnement afsluiten (bij jullie), hoe kan ik mijn huidige verlenging annuleren (gaat om het nummer eindigend op 886)? Zodat ik de juiste kan kiezen?
icon

Beste antwoord door Hajar 9 juni 2017, 09:35

Hi Joop,

Aaah super dat je wilt verlengen. Geen zorgen ik heb je verlenging geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging doen van 24 maanden. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Beste JoopVisstick,
Wat voor abonnement heeft u afgesloten en wat voor abonnement zou u willen hebben? Wanneer u een Go abonnement heeft afgesloten van bijvoorbeeld 10 gb en u wilt 5 gb hebben, kunt u dit zelf veranderen in de app of via de website. Er kan sowieso veel aangepast worden in de app en via de website. Dan is annuleren niet nodig.
Reputatie 2
heb 1 jaar Go 5GB afgesloten, maar wil toch graag voor 2 jaar verlengen.
Beste JoopVisstick,
Je kunt het beste even naar de winkel gaan waar je het abonnement heb afgesloten en de situatie daar uitleggen. Mogelijk kunnen zij het nog voor je aanpassen. Indien je het online of via de klantenservice heb afgesloten kun je het beste naar de klantenservice van T Mobile bellen. Het nummer is 1200 als je belt met een T Mobile nummer en 06 2400 1200 als je belt met een ander nummer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Aaah super dat je wilt verlengen. Geen zorgen ik heb je verlenging geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging doen van 24 maanden. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer