Beantwoord

Slechte dekking bellen/internet

• 9 april 2014
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

Hoe is het mogelijk dat een van de grootste telecom providers amper bereik heeft?

Ik wordt er werkelijk schijtziek van, kan niet eens bellen bij mn vader zn huis en zit met GPRS op mn werk.
Wat heb ik nou aan dit abbonnement als ik amper kan internetten/bellen?

Op deze manier mis ik regelmatig telefoontjes of krijg ik whatsapps etc veel later binnen.
Het lijkt me dat ik gewoon recht heb op bruikbaar bereik?

Ik ben het zat en wil van dit abbonnement af, maar nee dan moet ik de volledige abbonnementskosten tot einde contractduur in een keer voldoen?!
Ik vind dit echt belachelijk dat T-Mobile dit kan doen terwijl ik niet de service ontvang die ik mag verwachten van zo'n abbonnement!

Ik wil hier van af en gewoon krijgen waar ik voor betaal!
Is er serieus niks wat ik kan doen? Moet ik gewoon accepteren dat ik betaal voor een service die ik maar op sommige plekken ontvang?
icon

Beste antwoord door Chantal01 12 april 2014, 12:21

@Ontevreden!

Je hebt gelijk en ik ben blij dat je hierover met ons contact opneemt. Ik kan uit bericht niet opmaken vanaf wanneer je deze problemen hebt maar je hebt hierover nog nooit een melding bij de netwerkafdeling gemaakt. Zolang er iets niet volledig of niet werkt is het belangrijk dat wij hierover op de hoogte zijn. Zijn we dat niet dan kunnen we je ook niet helpen.

Heb je al eens geprobeerd om je simkaart in een andere telefoon te testen en/of andersom? Omdat je aangeeft dat het op meerdere locaties voorkomt dat je problemen met het netwerk hebt kan het namelijk aan 1 van de 2 of een combinatie van beide liggen. Ik adviseer je in ieder geval om dit kenbaar te maken bij de netwerkafdeling. Dit doe je door via de dekkingskaart het formulier volledig in te vullen en te versturen. De netwerkafdeling gaat dan voor je kijken wat er aan de hand is, hoe dit op te lossen is en neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Ik hoop dat je nu meer informatie hebt. :)

Dekkingskaart: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
Bekijk origineel

1 reactie

@Ontevreden!

Je hebt gelijk en ik ben blij dat je hierover met ons contact opneemt. Ik kan uit bericht niet opmaken vanaf wanneer je deze problemen hebt maar je hebt hierover nog nooit een melding bij de netwerkafdeling gemaakt. Zolang er iets niet volledig of niet werkt is het belangrijk dat wij hierover op de hoogte zijn. Zijn we dat niet dan kunnen we je ook niet helpen.

Heb je al eens geprobeerd om je simkaart in een andere telefoon te testen en/of andersom? Omdat je aangeeft dat het op meerdere locaties voorkomt dat je problemen met het netwerk hebt kan het namelijk aan 1 van de 2 of een combinatie van beide liggen. Ik adviseer je in ieder geval om dit kenbaar te maken bij de netwerkafdeling. Dit doe je door via de dekkingskaart het formulier volledig in te vullen en te versturen. De netwerkafdeling gaat dan voor je kijken wat er aan de hand is, hoe dit op te lossen is en neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Ik hoop dat je nu meer informatie hebt. :)

Dekkingskaart: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart

Reageer