Beantwoord

Spijt van aangeschafte toestel

  • 17 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen de Huawei P9 plus. Dit ter vervanging van de Note 7. Maar nu bevalt hij niet. Kan ik de telefoon nog omruilen naar een S7 edge?

Groeten, Jan
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 17 oktober 2016, 17:02

Ik heb m telefonisch besteld via de klantenservice.
Dan zou ik je aan willen raden even te bellen met 1200 vanaf je mobiel, uit te leggen dat je toch graag van de koop afziet omdat het niet naar wens is.
Zie ook ; https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen/online-telefonische-aankopen
Bekijk origineel

4 reacties

Het ligt er aan hoe je deze besteld hebt, als je dit online hebt gedaan heb je 14 dagen de tijd om het product te beoordelen en als het niet bevalt/voldoet de koop te ontbinden. Daarvoor neem je telefonisch contact op met de klantenservice. In de winkel is het een ander verhaal, daarbij heb je deze rechten niet.
Ik heb m telefonisch besteld via de klantenservice.
Ik heb m telefonisch besteld via de klantenservice.
Dan zou ik je aan willen raden even te bellen met 1200 vanaf je mobiel, uit te leggen dat je toch graag van de koop afziet omdat het niet naar wens is.
Zie ook ; https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen/online-telefonische-aankopen
Dank je wel

Reageer