Beantwoord

stage buitenland

• 28 juli 2013
  • 9 reacties
  • 1042 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ga volgende maand voor 5 maanden naar het buitenland kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten of hebben jullie een andere mogelijkheid?
icon

Beste antwoord door WillemE 2 augustus 2013, 08:34

@ mic2903

Bedankt voor je reactie! Het contract 'bevriezen' is sinds korte tijd mogelijk bij T-Mobile. Dit kan alleen voor een vastgestelde termijn van 6 maanden. Dat wil overigens niet zeggen dat je er gedurende die periode geen gebruik van kan maken, maar er zullen 6 maanden lang geen maandkosten zijn. Een voorwaarde is dan inderdaad dat het contract wordt vernieuwd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Bekijk origineel

9 reacties

hoi dk93, 

Dit is inderdaad mogelijk :D

Zie deze link voor alle informatie: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3993/p/198/kw/tijdelijk%20stopzetten

Is je vraag zo voldoende beantwoord?
Groetjes Tribaltim
Hoi Tribaltim,

Ik zit in dezelfde situatie als DK93. Ik ga namelijk ook voor 5 maanden naar het buitenland voor een stage.

Gebeld met de klantenservice en zij wisten me niet helemaal naar voldoening te helpen. Ik wil namelijk voor 5 maanden mijn contract tijdelijk op pauze zetten en ben bereid om na mijn contract een verlenging aan te gaan.

Weet je toevallig wat hier de mogelijkheden voor zijn? Kan het voor 5 maanden worden stop gezet?

Groetjes,
Reputatie 3
@mic2903

Welkom op het forum! :)

Vreemd dat de medewerker van de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Het staat toch wel degelijk op site (link van tribaltim).

Die mogelijkheid is wel degelijk. Het contract wordt op pauze gezet, en je betaalt dan alleen voor de eventueel gemaakte kosten voor het gebruik. Misschien dat je net iemand trof die niet geheel op de hoogte was van deze regeling. Als je belt, zou ik ook zeker refereren naar die pagina.
@mic2903

Welkom op het forum! :)

Vreemd dat de medewerker van de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Het staat toch wel degelijk op site (link van tribaltim).

Die mogelijkheid is wel degelijk. Het contract wordt op pauze gezet, en je betaalt dan alleen voor de eventueel gemaakte kosten voor het gebruik. Misschien dat je net iemand trof die niet geheel op de hoogte was van deze regeling. Als je belt, zou ik ook zeker refereren naar die pagina.

Bedankt voor je reactie Roytje87!

De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat het wel mogelijk was maar dan alleen voor een periode van precies 6 maanden, dit is voor mij net te lang. Dus mijn vraag is of het ook voor +/- 4,5 maand gepauzeerd kan worden? :)

Een eventuele contractverlenging is geen probleem aangezien ik verder tevreden ben.
@ mic2903

Bedankt voor je reactie! Het contract 'bevriezen' is sinds korte tijd mogelijk bij T-Mobile. Dit kan alleen voor een vastgestelde termijn van 6 maanden. Dat wil overigens niet zeggen dat je er gedurende die periode geen gebruik van kan maken, maar er zullen 6 maanden lang geen maandkosten zijn. Een voorwaarde is dan inderdaad dat het contract wordt vernieuwd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/mic2903-303423/"

Bedankt voor je reactie! Het contract https://"https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/abbo-opschorten-vanwege-buitenlandreis-203676/" is sinds korte tijd mogelijk bij T-Mobile. Dit kan alleen voor een vastgestelde termijn van 6 maanden. Dat wil overigens niet zeggen dat je er gedurende die periode geen gebruik van kan maken, maar er zullen 6 maanden lang geen maandkosten zijn. Een voorwaarde is dan inderdaad dat het contract wordt vernieuwd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Moet ik dan ook weer vernieuwingskosten betalen?
Mij is n.l. gezegd dat dit niet zo is.
Reputatie 5
@hennyp Welkom.

Excuses voor de late reactie. Het is niet meer mogelijk om je contract te 'bevriezen' wij hebben dit tijdelijk tijdens een pilot fase aangeboden. Wij bieden dit nu niet meer aan. Mocht je hier nog vragen over hebben laat dan gerust nog een berichtje achter.
Ik heb hier nog een vraag over, ik zou graag ook mijn abonnementskosten tijdelijk stopzetten. Die 6 maanden komen mij prima uit, en ik heb ook geen probleem met het verlengen van mijn abonnement, aangezien ik daar dik tevreden mee ben. Graag hoor ik wat de reden is dat de pilot gestopt is en of het niet alsnog mogelijk is om dit werkend te maken. Ik zou anders over de €240 betalen voor gebakken lucht. Ik wil dus tijdelijk "geen pizza" meer, om het in de woorden van Ali B te zeggen.
Ik heb zonder die €40 per maand al genoeg kosten daar.
@Webfox

Welkom op het T-Mobile forum! :)

De pilot was begonnen om in kaart te brengen of er veel behoefte hiernaar is en in welke mate we dit als bedrijf konden aanbieden, mits het succesvol was. Omdat het geen succes was, is er voor gekozen om het niet aan te bieden.

Ik snap dat sommige klanten hier wel behoefte aan hebben maar deze groep was/is niet groot genoeg om de pilot te laten slagen. Dit is de enige uitleg die ik voor je heb. Ik kan er helaas niks anders van maken.

Reageer