Vraag

Status annulering/ terugzetten oud abonnement en beltegoed


LS,

Afgelopen zaterdag, 4 mei, heb ik gekozen voor een nieuw abonnement in combinatie met een nieuw toestel. Bij nader inzien was ik enigszins voorbarig hiermee, waardoor ik de bestelling per gelijke datum heb geannuleerd. Hiervan heb ik inmiddels de bevestiging binnen.

Wat ik nog niet heb zien gebeuren, is het terugzetten van dit nieuwe abonnement naar mijn oude abonnement, alsook het terugplaatsen van mijn beltegoed. Graag zou ik hierover worden geïnformeerd. Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten,
Arjen

1 reactie

Reputatie 4
@ Leut18

Ik heb jouw klantgegevens even bekeken en ik zie dat mijn collega jou inmiddels via de e-mail van een antwoord heeft voorzien. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉

Reageer