Beantwoord

tablet abo opzeggen

• 18 februari 2021
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Wij hebben vorig jaar een abonnement afgesloten met alleen data's. Dit hebben wij begin januari per mail opgezegd. Dit is per abuis naar T-Mobile thuis gemaild. zodra wij dat vernamen hebben wij de mail naar de juiste afdeling gemaild. Tot op heden hebben wij nog steeds niks vernomen. Wij willen graag weten hoe het ervoor staat en of het abonnement nu is gestopt.

Met vriendelijke groeten

Ron de Jonge

icon

Beste antwoord door David 19 februari 2021, 09:51

Hoi @ronendorien,

Het zou kunnen dat deze e-mail niet in behandeling is genomen, want we bieden eigenlijk geen opzeggen via e-mail aan, zoals je ook op deze pagina kunt zien. Wellicht had je ergens een e-mailadres gevonden, dat weet ik niet, maar we kunnen de opzegging nu alsnog voor je regelen of je kunt dit telefonisch doen via het telefoonnummer op de website die ik hiervoor heb toegevoegd.

Als ik het via de Community kan opzeggen voor jullie dan ontvang ik graag een privébericht met het 097- of klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Wanneer ik dit heb ontvangen kan ik aan de slag om het contract op te zeggen.

Ik zie het bericht vanzelf verschijnen of hoor graag of het via een andere route is opgelost!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ronendorien 

Heb je hier ook een bevestiging van gekregen en heb je ook gekeken in je My T-Mobile account of je abonnement nog loopt of niet?

Via de email is er altijd een lange wachttijd, wacht even op de reactie van een moderator die kunnen dit meteen voor je controleren en/of opzeggen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ronendorien,

Het zou kunnen dat deze e-mail niet in behandeling is genomen, want we bieden eigenlijk geen opzeggen via e-mail aan, zoals je ook op deze pagina kunt zien. Wellicht had je ergens een e-mailadres gevonden, dat weet ik niet, maar we kunnen de opzegging nu alsnog voor je regelen of je kunt dit telefonisch doen via het telefoonnummer op de website die ik hiervoor heb toegevoegd.

Als ik het via de Community kan opzeggen voor jullie dan ontvang ik graag een privébericht met het 097- of klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Wanneer ik dit heb ontvangen kan ik aan de slag om het contract op te zeggen.

Ik zie het bericht vanzelf verschijnen of hoor graag of het via een andere route is opgelost!

Hoi David 

Het gaat om mobiel nr****

ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.

Met vriendelijke groet fam de jonge

[Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ronendorien 

Ik zie dat je contract tot 17-2-2021 liep. Als er geen opzeggingsverzoek in ons systeem staat dan wordt je abonnement automatisch maandelijks verlengd totdat je het opzegt of verlengt met een nieuw contract. Je geeft aan dat je abonnement graag wilt opzeggen en dus heb ik nu een opzeggingsverzoek voor je ingediend. Houdt er rekening mee dat er een maand opzegtermijn geldt dus je abonnement wordt volgende maand stopgezet. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd met meer informatie. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het vooral weten!

Reageer