Wij hebben vorig jaar een abonnement afgesloten met alleen data's. Dit hebben wij begin januari per mail opgezegd. Dit is per abuis naar T-Mobile thuis gemaild. zodra wij dat vernamen hebben wij de mail naar de juiste afdeling gemaild. Tot op heden hebben wij nog steeds niks vernomen. Wij willen graag weten hoe het ervoor staat en of het abonnement nu is gestopt.
Met vriendelijke groeten
Ron de Jonge
Beste antwoord door David
Hoi
Het zou kunnen dat deze e-mail niet in behandeling is genomen, want we bieden eigenlijk geen opzeggen via e-mail aan, zoals je ook op deze pagina kunt zien. Wellicht had je ergens een e-mailadres gevonden, dat weet ik niet, maar we kunnen de opzegging nu alsnog voor je regelen of je kunt dit telefonisch doen via het telefoonnummer op de website die ik hiervoor heb toegevoegd.
Als ik het via de Community kan opzeggen voor jullie dan ontvang ik graag een privébericht met het 097- of klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Wanneer ik dit heb ontvangen kan ik aan de slag om het contract op te zeggen.
Ik zie het bericht vanzelf verschijnen of hoor graag of het via een andere route is opgelost!