Vraag

tablet abonnement?

• 4 april 2020
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

Ik heb mijn telefoon abonnement verlengd en daarbij kreeg ik een tablet voor maar 15 euro, was een actie in december. Er is tegen mij bij T mobile shop helemaal niet gezegd dat ik dan aan een abonnement vast zit. Anders had ik de tablet niet eens genomen. En ik heb ook niets voor getekend.

Nou wordt er elke maand 33 euro van mijn rekening geïncasseerd terwijl ik helemaal geen gebruik van maak. Er zit niet eens een sim kaartje in de tablet en deze is dus ook niet geactiveerd en toch betaal ik voor en dit vind ik onterecht. Ik vraag me af hoe dat kan.

Graag wil ik van deze tablet abonnement af en mijn betaald geld terug, want ik maak toch geen gebruik van.

Dit kan gewoon, een tablet abonnement aansmeren zonder iets te zeggen.

Ben er niet blij mee...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @dkdkdk  Welkom.

Wanneer is dat abonnement dan ingegaan? En heb je nergens de voorwaarde gelezen?

Je hebt ook eigen verantwoordelijkheid als je iets koopt.

Als je dat tablet al in december hebt meegekregen vrees ik dat er weinig aan te doen valt.

Dat simkaartje kan je gewoon aanvragen bij TM (meestal zit het er wel bij en staat alles vermeld in je contract. Heb je dat dan nooit gelezen?

Hopelijk kan een moderator iets voor je doen maar dan moet je wel even geduld hebben.

Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Fijne avond.

Dus ik zit nu 2 jaar aan een tablet abonnement vast, terwijl er helemaal niet over gesproken is bij T mobile shop, geen enkel woord over een abonnement door de verkoopster gezegd. Dus ik kon ook niet beslissen en geen nee zeggen dan. Dat vind ik niet kunnen gewoon.

Je komt voor het verlengen van een telefoon abo en je zit ineens ook aan een tablet abo vast zonder dat te weten, wel erg raar... En ik maak niet eens gebruik van

Hopelijk kan T mobile iets voor me doen, want ik zit al jaren bij hun

Reputatie 7
Badge +20

@dkdkdk Goedenavond, dat zeg ik niet en ga ik ook niet over.,

Ik vraag alleen (lees) heb je de voorwaarden en je contract niet gelezen?

Je komt voor een verlenging van abonnement en laat je volgens jouw woorden een Tablet aansmeren. Vraag je dan niet verder?

En ik vraag mij af waarom je er nu pas mee komt? Je hebt het tablet al 4 maanden in je bezit.

Evengoed moet je even op een antwoord van de moderators wachten of in de winkel je beklag gaan doen.

Hopelijk kan iemand iets voor je betekenen.
Dat je al jaren bij TM bent zegt niets.

Bij TM is iedereen gelijk👍🏻🌞

Groetjes en succes! 

Reageer