Beantwoord

Tablet bij telefoon in winkel abonnementkosten in rekening buiten afspraak om

• 13 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 906 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo, ik heb vorige week mijn telefoon opgehaald bij een t-mobile winkel. Ik had de telefoon met abonnement wel besteld via de website. In de winkel kwam de verkoper ongevraagd met een tablet aanzetten. Vertelde me dat t-mobile 4g abonnementen van tablets wil promoten en voor slechts de prijs van de tablet kon ik dit samen met mij telefoon erbij kopen. Ik zou alleen tien euro per maand voor de aflossing van de tablet extra betalen. Nu krijg ik van jullie een factuur met tien euro oor de tablet plus tien euro voor het 4g abonnement! Is dit een fout of ben ik in de maling genomen? Ik heb absoluut geen interesse om 10 euro voor een tablet 4g abonnement te betalen (data ook nog eens slechts 1 gb...daar heb je toch niks aan?!) Ik vind dit wel een kwalijke zaak en als alle winkels zo tablet abonnementen aan klanten probeert te slijten dan kom ik daar nooit meer. Graag hoor ik hoe ik de tablet kan terugsturen en het abonnement kan annuleren. Ik zit nog binnen de twee weken bedenktijd,
Dank alvast
icon

Beste antwoord door Hajar 14 augustus 2019, 09:02

Hi Arthur,

Ik begrijp je verwarring. Je hebt een toestel abonnement besteld en uiteindelijk in de shop ook akkoord gegaan met een tablet abonnement erbij. Je hebt 15 dagen bedenktijd dus je kan je tablet retourneren en het abonnement annuleren. Dat wordt dan binnen 2 dagen in orde gemaakt. Op deze pagina vind je de retourformulier en alle informatie die je nodig hebt om het tablet op te sturen.

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arthur,

Ik begrijp je verwarring. Je hebt een toestel abonnement besteld en uiteindelijk in de shop ook akkoord gegaan met een tablet abonnement erbij. Je hebt 15 dagen bedenktijd dus je kan je tablet retourneren en het abonnement annuleren. Dat wordt dan binnen 2 dagen in orde gemaakt. Op deze pagina vind je de retourformulier en alle informatie die je nodig hebt om het tablet op te sturen.

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Hoi Hajar, dank voor je reactie! Erg fijn dat ik het abonnement kan annuleren en de tablet kan terugsturen. Ik zal het retourformulier meteen invullen. Nogmaals dank!

Reageer