Beantwoord

Terugbetaling geannuleerde bestelling

• 5 maart 2021
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hoi, 

Ik had 27 januari mijn abonnement verlengd en een deel van de telefoon betaald. Vanwege de lange levertijd heb ik de order toen kort erna geannuleerd en een andere telefoon besteld. Echter heb ik nog steeds mijn geld niet terug… Ik heb onlangs via de chatfunctie contact gehad met de klantenservice waarbij mij werd verteld dat er met ‘spoed’ aan zou worden gewerkt. 

Zouden jullie alsjeblieft kunnen kijken hoe het ervoor staat? Het is al meer dan een maand terug dat ik de order annuleerde, ik dacht dat ik had gelezen dat het geld normaal binnen 2 weken terug wordt gestort.

icon

Beste antwoord door David 6 maart 2021, 08:27

Hoi @Gabriela.11,

Als mijn collega's dit ook voor je hebben opgepakt verwacht ik dat het sowieso goed gaat komen! Mocht je de huidige stand van zaken willen weten dan kan ik dit zeker even voor je nakijken. In dat geval heb ik nog even wat gegevens nodig, aangezien je niet ingelogd bent met jouw My T-Mobile account op onze Community. Kun je via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Dan ga ik gelijk even voor je kijken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gabriela.11,

Als mijn collega's dit ook voor je hebben opgepakt verwacht ik dat het sowieso goed gaat komen! Mocht je de huidige stand van zaken willen weten dan kan ik dit zeker even voor je nakijken. In dat geval heb ik nog even wat gegevens nodig, aangezien je niet ingelogd bent met jouw My T-Mobile account op onze Community. Kun je via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Dan ga ik gelijk even voor je kijken!

Reageer