Beantwoord

Terugbetaling van een geannuleerde bestelling

  • 28 december 2017
  • 26 reacties
  • 950 Bekeken

Waarom duurt het meer dan 8 weken voordat iemand mij überhaupt kan vertellen wanneer ik mijn geld terug krijg van een geannuleerde bestelling.
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2017, 17:01

Hoi Jwboeijink,



Jeetje, daar zou ik inderdaad ook flink van balen! 😮



Ik zie dat je vanochtend ook gechat hebt met mijn collega en dat zij hier voor jou achteraan aan het gaan is. Zij gaat jou over twee weken terugbellen. Op dit moment kan ik eventjes niets anders voor je doen, dus het lijkt me handig om haar acties af te wachten! Ik ga er vanuit dat zij dit netjes met jou afhandelt. Hoe dan ook gaan wij ervoor zorgen dat jij het geld terugkrijgt, daar hoef je je geen zorgen over te maken.



Voor nu wens ik je vast een prettige jaarwisseling!
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jwboeijink,

Jeetje, daar zou ik inderdaad ook flink van balen! 😮

Ik zie dat je vanochtend ook gechat hebt met mijn collega en dat zij hier voor jou achteraan aan het gaan is. Zij gaat jou over twee weken terugbellen. Op dit moment kan ik eventjes niets anders voor je doen, dus het lijkt me handig om haar acties af te wachten! Ik ga er vanuit dat zij dit netjes met jou afhandelt. Hoe dan ook gaan wij ervoor zorgen dat jij het geld terugkrijgt, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Voor nu wens ik je vast een prettige jaarwisseling!
Ik zou hier heel blij van worden zij het niet dat dit mij al diverse keren is gezegd in telefoongesprekken en chats. Zoals een telefoongesprek met Jack op 8-12 en daarna een gesprek met ene Ruben op 13-12 vervolgens een e-mail op 13-12 daarna een chat met Jorien op 17-12 en dan een chat op 17-12 met Angela en dan als laatste chat met Sue op 28-12 en dan nu de melding in dit forum. Met als enige antwoord je moet nog maar ff twee weken wachten. Ik wacht al sinds 13-11 dus de maat is goed vol.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jwboeijink,

Ik snap je frustratie heel goed en ik begrijp ook dat je jouw vertrouwen een beetje aan het verliezen bent. Dit heeft natuurlijk al veel teveel gedoe voor je opgeleverd. Op het moment is het echter wel zo dat de afdeling fakturatie dit moet oppakken en Sue heeft hen gemaild naar aanleiding van jouw chatgesprek met haar. Zij zullen dit zeker gaan regelen en hoewel ik weet dat 2 weken nog erg lang is, wil ik je er nogmaals van verzekeren dat het goedkomt met de terugstorting. Je krijgt hoe dan ook jouw geld terug, daar zorgen we voor!

Ja...vandaag nog maar eens contact gezocht met klantenservice waarom mijn tegoed van €.800,- (geannuleerde bestelling met telefoon) NIET is gecrediteerd binnen 14 dagen, zoals mij werd toegezegd op 01.11.

Antwoord medewerker; er is een achterstand bij de afd. facturatie😆. Wanneer het geld teruggestort wordt kon hij mij niet aangeven. 

Dat is pas nog eens een dienstverlening. Triest.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Harry_ 

Ik snap helemaal dat je hier van baalt! Hier ben ik dan ook gelijk voor je achteraan gegaan. Je geannuleerde bestelling heb ik doorgezet naar de juiste afdeling. Ik ben graag zo open en eerlijk mogelijk hier over en ik zal hier niet vandaag al een reactie op krijgen. Geen zorgen, dit ga ik hoe dan ook voor je oplossen en ik kom bij je terug zodra ik hier meer informatie over heb!

Kan ik je op dit moment nog ergens anders bij helpen, weet dat ik dan voor je klaar sta! :grinning:  

 

Beste Evy,

inmiddels zijn we weer een dag of 5 verder en heb ik nog steeds geen concreet antwoord mogen ontvangen.

Het is teleurstellend dat t-mobile haar afspraken niet nakomt. Nu ik inmiddels 6 jaar klant ben bij dit bedrijf en   wel naar tevredenheid, geeft deze afhandeling toch een geweldige knauw. Jammer!

Dat dit goed komt, twijfel ik niet aan, echter de manier waarop is verre van klantgerichte dienstverlening. 

Aan het nakomen van afspraken mbt creditnota’s zal het beleid toch echt aangepast dient te worden. 

Met onvriendelijke groet,

H.Plum

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Harry_ 

Ik ben heel druk voor je bezig geweest en kan je nu met zekerheid vertellen dat het goed komt! Gisteren heb ik een mail ontvangen van onze financiële afdeling, dat jouw ordernummer deze week wordt gecrediteerd. Het is na de afhandeling voor jou nog afwachten hoe snel deze betaling weer bij jouw bankrekening belandt, maar het komt er in ieder geval aan! Het spijt mij enorm dat dit niet is afgehandeld binnen de termijn. Het is absoluut niet de ervaring de we jou willen geven en heb hier dan ook alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk in gang te zetten! Hopelijk heb je hier nog begrip voor en kunnen we hierna weer beginnen met een frisse start! :blush:

Laat je me het weten als het is afgehandeld? Als ik je in de toekomst nog ergens anders bij kan helpen dan sta ik altijd voor je klaar!

hallo Evy……

sorry, maar ik vind dit een slap verhaal, en wel ben ik niet de enigste bij wie dit gebeurt op dit forum. Ten tweede moet jij daar niet achteraan hoeven gaan omdat een geannuleerde order automatisch gecrediteerd dient te worden binnen een termijn van pakweg een week.

Overigens duurt een overboeking nog slechts enkele seconden. 

Nu bevind ik mij gelukkig in een positie dat ik van deze €.800,- niet afhankelijk ben jedoch kan ik mij voorstellen dat dit niet bij iedereen het geval is en dan is dit extra zuur. 

T-mobile heeft geen enkel recht het geld wekenlang achter te houden. Het gehanteerde beleid is klant onvriendelijk. Punt.

Goedendag,

bij deze kan ik jullie mededelen dat de terugboeking een feit is. 

Groeten, 
Harry

Reputatie 6
Badge +8

Goedemiddag Harry,

Wat goed om te horen dat het geld weer netjes op je rekening staat! Dit is niet hoe wij normaal te werk gaan en weet dat dit ik dit ook met beide handen is aangepakt voor jou! Ik hoop dat alles nu weer naar wens is voor je? 

We zullen altijd voor je klaar staan, dus mocht ik je kunnen helpen met andere vragen dan ben ik er voor je! :grinning:

Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

Schijnbaar is een slechte afhandeling nog steeds de standaard, want ook hier eindeloos wachten op een creditering ..

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @eversteegt,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de terugstorting van het bedrag. Ik heb jouw order er gelijk bij gepakt en zie dat deze op 1 december geannuleerd is. Voor een creditering kan het 14 dagen duren voor deze teruggestort is. Hopelijk heb je dus ondertussen de creditering ontvangen of krijg je deze alsnog zeer spoedig! 

Als er iets anders is waar we bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

Hoi @eversteegt,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de terugstorting van het bedrag. Ik heb jouw order er gelijk bij gepakt en zie dat deze op 1 december geannuleerd is. Voor een creditering kan het 14 dagen duren voor deze teruggestort is. Hopelijk heb je dus ondertussen de creditering ontvangen of krijg je deze alsnog zeer spoedig! 

Als er iets anders is waar we bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

 

Conform de ervaringen van de mensen boven mij, is er van een terugbetaling nog altijd niets te bekennen……

 

 

Weet niet of het geholpen heeft, maar de creditering is inmiddels netjes gestort!

 

Thanks!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eversteegt,

Goed om te lezen! Fijn weekend!

Ik wacht nu al bijna een maand op een terugbetaling van mijn annulering van een toestel omdat deze niet voorradig was. Ik heb twee keer contact gehad met de T-mobile klantenservice die mij konden verzekeren dat ik jawel, twee weken moest wachten op mijn geld. Na twee weken geen geld te zien op mijn rekening nogmaals contact gezocht met de klantenservice. Deze persoon kon mijn verzekeren dat het die week op mijn rekening zou verschijnen. Wederom geen geld te bekennen. Nu nogmaals contact gezocht met de klantenservice die mij doodleuk kon vertalen dat er in mijn ‘case’ helemaal niets is gedaan of aangevraagd. Nu moet ik wederom wachten maar ik had echt wel iets beters verwacht van T-mobile. Als ik bovenstaand berichten zo lees ben ik niet de enige die achter z’n geld aan moet. Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NealV 

Allereerst excuses dat het zolang duurt om je bijbetaling terug te krijgen. Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet naar de afdeling die hierover gaat dus ik verwacht dat je over ongeveer een week je geld terugkrijgt. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen, laat het direct weten! Dan zorg ik ervoor dat het snel wordt opgelost!

 

Beste T-Mobile, 

Op 22 December 2020 heb ik een bestelling geplaatst van een IPhone 12 Pro Max met daarbij behorende contractverlenging, ik hierbij een bedrag overgemaakt van 550,00 naar t-mobile. Echter tijdens het bezorgen op 5 januari 2021 hebben bezorger en ik elkaar mis gelopen en moest wederom 16 dagen wachten voor ik het toestel zou mogen ontvangen. Hiermee ben ik uiteraard niet akkoord gegaan en heb mijn bestelling op 5 januari 2021 geannuleerd. Ik heb van zowel de bezorg groep AMG als T-mobile een schriftelijke bevestiging gehad dat het toestel terug gestuurd is en mijn abonnement aanvraag geannuleerd is. Een van de medewerwerkers van t-mobile heeft mij gebeld en een bericht in gesproken. Een van de medewerkers zou binnen 5 dagen bellen maar heb geen oproep mogen ontvangen. Naar aanleiding van dit hele verhaal heb ik contact gezocht met service nummer van t-mobile maar ik kom niet verder en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en kom er niet aan uit om met de juiste persoon in contact te komen. Nu zijn we bijna een maand verder en heb circa 15 medewerkers aan de lijn gehad en ben geen steek verder en niemand kan mij op een juiste manier helpen! Dus mijn vraag is of iemand die verstand van zaken heeft betreffende terugbetaling mij kan helpen. En niet de zoveelste helpdeskmedewerker die mij vrolijk doorverbind na een uur in gesprek te zijn! 

Vriendelijk dank, Mario Rombouts 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarioRombouts 

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ook niet meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Hi @NealV 

Allereerst excuses dat het zolang duurt om je bijbetaling terug te krijgen. Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet naar de afdeling die hierover gaat dus ik verwacht dat je over ongeveer een week je geld terugkrijgt. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen, laat het direct weten! Dan zorg ik ervoor dat het snel wordt opgelost!

 

Dag Hajar, we zijn inmiddels een week verder en heb nog niks mogen ontvangen op mijn rekening. Ik heb vaker het cryptische bericht gehad dat het is ‘doorgezet naar de afdeling’ maar het mag duidelijk zijn dat het hier dus mis gaat. Het resultaat is dat ik nu langer dan een maand op mijn geld moet wachten en dat ik contact moet blijven zoeken met jullie klantenservice. Vanuit jullie komt het helaas niet, maar dat verwacht ik ook niet meer. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NealV 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. Wij kunnen zien dat er er een terugstortformulier is ingevuld dus ik verwacht dat jij je geld een deze dagen terugkrijgt. Je krijgt het hoe dan ook terug dus mocht je na volgende week nog niks hebben ontvangen, dan hoor ik het graag van je dan ga ik erachteraan! 

 

Ik zou  graag zsm mijn geld terug willen van mijn geannulleerde bestelling. Wacht er al 2 weken op!!

Je bestelling van 7-1-2021 met bestelnummer 56784186 is succesvol verwerkt.

We hebben jouw betaling van € 500,83 via iDeal ontvangen.

 

Het terug betalen van een geannuleerde bestelling lijkt toch een moeilijkere klus dan het sturen van een aanmaning als ik mijn telefoonrekening een week laat liggen! En dat gaat echter om enkele tientjes ipv honderden euro’s die wij tegoed hebben….. Ik vind de professionaliteit van de telefonische helpdesk echt zwaar onder de maat van t-mobile! Kastje nar de muur cursus…. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @benaissamouch 

Ik zie dat je bestelling op 20 januari is geannuleerd en je krijgt je geld binnen 14 werkdagen terug. Ik verwacht dat je volgende week je geld terug hebt. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen, laat het direct weten!

@MarioRombouts 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Hi @NealV 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. Wij kunnen zien dat er er een terugstortformulier is ingevuld dus ik verwacht dat jij je geld een deze dagen terugkrijgt. Je krijgt het hoe dan ook terug dus mocht je na volgende week nog niks hebben ontvangen, dan hoor ik het graag van je dan ga ik erachteraan! 

 

Hoi Hajar,

De collega die ik heb gesproken vorige week heeft gezegd dat mijn geld afgelopen vrijdag, UITERLIJK maandag (vandaag dus) op mijn rekening zou staan. Mocht dit niet zo zijn dan zou ik gebeld worden met een reden waarom dit niet is gebeurd. Het geld staat nog steeds niet op mijn rekening en mijn geduld is op. 

Vandaag wederom contact opgenomen met jullie klantenservice om te vragen wat de reden is. Hier moest ik allemaal vragen beantwoorden die overbodig zouden moeten zijn omdat ik mijn casenummer heb gegeven. Er wordt nu weer contact gezocht met een afdeling om verheldering te vragen?

Dit is echt de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben echt een heel geduldig persoon maar zoals ik al zei, mijn geduld is op. Eindeloos valse beloftes, niemand geeft duidelijkheid.

Ik wil nu weten wanneer ik precies mijn geld terug heb. Geen ‘volgende week’ of ‘een dezer dagen’. Geef mij een precieze datum. 

 

 

Reageer