Goedemiddag, ik ben tevreden klant bij T-Mobile met 3 mobile abonnementen waarvan 1 Unlimeted.
Nu is er bij ons glasvezel aangesloten en wil ik graag naar T-Mobile thuis, helaas niet mogelijk. T-Mobile wil geen KPN lijn huren en komen terzijnertijd met eigen glasvezel in onze straat, echter kan dit nog wel eens lang duren.
Dus ik ga verder kijken naar andere provider en daar zou ik heen kunnen, echter kan ik aardige korting krijgen als ik ook over kom met mijn mobiele abonnementen.
Ik zou dat graag willen, echter hebben huidige abonnementen (SIM only) opzegtermijn januari 2022 en september 2022.
Gebeld met klantenservice en oplossing is wachten, of afkopen.
Laatste is dan huidige looptijd * maandprijs en dan 50% daarvan, echter loopt dat op naar € 300/400 en dat is een hoop centjes.
Nu wil ik vragen om coulance. Zoals gezegd, ik hoef niet weg, maar T-Mobile kan mij geen glasvezel bieden, dus dan andere provider.
Heeft iemand van jullie ervaring mee hoe dit aan te pakken?
Kom bij klantenservice niet verder.
Gegroet
Arjen W.