Vraag

Tmobile mobile opzeggen

• 23 februari 2021
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Goedemiddag, ik ben tevreden klant bij T-Mobile met 3 mobile abonnementen waarvan 1 Unlimeted.

Nu is er bij ons glasvezel aangesloten en wil ik graag naar T-Mobile thuis, helaas niet mogelijk. T-Mobile wil geen KPN lijn huren en komen terzijnertijd met eigen glasvezel in onze straat, echter kan dit nog wel eens lang duren.

Dus ik ga verder kijken naar andere provider en daar zou ik heen kunnen, echter kan ik aardige korting krijgen als ik ook over kom met mijn mobiele abonnementen.

Ik zou dat graag willen, echter hebben huidige abonnementen (SIM only) opzegtermijn januari 2022 en september 2022.

Gebeld met klantenservice en oplossing is wachten, of afkopen.

Laatste is dan huidige looptijd * maandprijs en dan 50% daarvan, echter loopt dat op naar € 300/400 en dat is een hoop centjes.

Nu wil ik vragen om coulance. Zoals gezegd, ik hoef niet weg, maar T-Mobile kan mij geen glasvezel bieden, dus dan andere provider.

Heeft iemand van jullie ervaring mee hoe dit aan te pakken?

Kom bij klantenservice niet verder.

Gegroet

Arjen W.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Arjen W  Wat heb je nu voor TV abonnement? En bij wie?

De kortingen die je nu krijgt bij TM krijg je dus straks bij je eventueel nieuwe provider? 
Beetje lood om oud ijzer als het alleen daarom gaat! 

zelf heb ik nu ook glasvezel en ik moet eerlijk zeggen dat ik er bar weinig van merk tegenover de kabelaansluiting van Ziggo die ik eerst had. (Wel minder storingen dan bij Ziggo)

Je kan je abonnementen afkopen tegen de maanden nog te gaan x €13,50 per maand en 1 maand opzegtermijn 
Ik ben benieuwd waar je heen gaat en wat dat dan zal opleveren?

Stap dan gewoon over voor TV en neem later je mobiele abonnementen mee als je wel kan opzeggen. Je geniet dan van de kortingen bij TM en TV van ? KPN?

Reageer