Beantwoord

Toestel inleveren na opzeggen abonnement?

• 7 januari 2016
  • 5 reacties
  • 1469 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Stel dat ik over 4 maanden wil opzeggen, als mijn abbo afloopt.
Moet ik dan mijn telefoon inleveren, die ik erbij heb genomen toen ik verlengt heb?
icon

Beste antwoord door KoenM 7 januari 2016, 12:53

Hoi DJConfused,

Je telefoon is jouw eigendom wanneer je abonnement afloopt. Je mag deze dus gewoon houden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi DJConfused,

Je telefoon is jouw eigendom wanneer je abonnement afloopt. Je mag deze dus gewoon houden.
Reputatie 2
Bedankt voor je bericht!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DJConfused,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! 🙂

Goede vraag! Ik zie dat onze klantexpert kme inmiddels antwoord heeft gegeven op je vraag. Het toestel blijft gewoon van jou. Ik zou het natuurlijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten! Mag ik vragen waarom je misschien wilt opzeggen?

Als je toestel nog goed bevalt, kun je er bijvoorbeeld ook voor kiezen om te verlengen met een Sim Only abonnement. Tegen die tijd hebben we vast een mooie Sim Only deal! En mocht je dan later toch nog een toestel bij je abonnement willen, dan kan dat tegenwoordig met onze Toestel Flexibiliteit! Je kunt namelijk binnen jouw lopende Sim Only contractperiode alsnog overstappen naar een abonnement met handset.

Denk er rustig even overna. Je kunt vanaf 10/02/2016 verlengen, je contractperiode loopt op 09/06/2016 af. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze dan gerust. We helpen je graag!
Als ik een abonement neem met een telefoon voor bijvoorbeeld 2 jaar. Mag ik die telefoon dan dus na die 2 jaar houden?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sophie,

Jazeker! Je betaalt maandelijks voor de telefoon, dus uiteindelijk is de telefoon helemaal van jou, net zoals je de telefoon in één keer zou kopen. 😃 Weet je al voor welk toestel je gaat? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of ergens in kunnen adviseren, laat het me weten!

Reageer