Beantwoord

Verlengen contract maar toestelcrediet geanuleerd

• 23 april 2020
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abonament verlengt met een nieuwe toestel die ik im 2 jaar wil afbetalen. Daarna heb ik een mail gekregen dat mijn bestelling geannuleerd wordt. Bij mijn tmobile staat dat de abonament toch verlengt wordt. Ik vind het niet duidelijk. De contract zelf wordt verlengt maar ik krijg geen nieuwe telefoon? Ik wil in in dit geval wel verlengen maar met een goedkopere telefon of een mogelijkheid hebben om met zelfde telefoon te verlengen met lagere toestelcrediet (tot 250 euro). Ik kan de opties niet meer bekijken want mijn abonament als al verlengt staat. Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil wel verlengen met de toestel maar ik weet niet of het wel geaccepteerd wordt en met welke bedrag. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 23 april 2020, 14:21

Beste @makiejszczak Daar kan je een punt hebben.

Ik koop mijn toestel zelf altijd los dus ben niet 100% op de hoogte. 
Ik ga jouw opmerking (topic) even doorgeven aan de moderator, wie weet kunnen ze nog iets voor je doen! 
Groetjes 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @makiejszczak 

Misschien had het even wat tijd nodig om overal te veranderen. Is het inmiddels al opgelost of kan je nog steeds niet verlengen?

Zo niet dan kijkt een Moderator graag mee waarom je geannuleerde verlenging er nog staat, wacht hun reactie even af.

Dank je. Het is nu zichtbaar. Tijd om over te stappen  naar de andere provider denk ik :) 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @makiejszczak  De kredietvoorwaarde zijn door de regering bepaald en bij elke provider gelijk.

Je kan je verlening annuleren en opnieuw bekijken of er een optie voor je bijstaat..

Je kan ook wachten op de hulp van een moderator om je verder te helpen met annulering en verlenging.

Succes en groetjes.

Beste @CrisTien CrisTien, het gaat niet over de voorwaarden die bij de iedere provider gelijk zijn, maar de manier waarop de voorwaarden bekend worden. In mijn geval moet ik dus proberen andere toestel te bestellen en afwachten of deze geannuleerd wordt of mijn contract zonder toestel te verlengen en afwachten of deze misschien ook geannuleerd wordt. Duidelijk is het niet. Lever aan voorbaat bekend maken dat ik dus niet kan verlengen. Terwijl ik een (klein)bedrag voor de bestelling ook al betaald heb. Ik krijg het natuurlijk terug, maar...

Reputatie 7
Badge +20

Beste @makiejszczak Daar kan je een punt hebben.

Ik koop mijn toestel zelf altijd los dus ben niet 100% op de hoogte. 
Ik ga jouw opmerking (topic) even doorgeven aan de moderator, wie weet kunnen ze nog iets voor je doen! 
Groetjes 

Reageer