Beantwoord

Verlenging annuleren

• 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Ik was aan het kijken of ik mij abbo wou verlengen toen had ik het perongeluk verlengt, toen zag ik opeens bedankt mevrouw voor u bestelling ! En een mail dat wanneer ik de 4,24 heb betaald me toestel zo spoedig mogelijk zal komen. Dit hoeft voor mij niet hoe kan ik dit annuleren ?
icon

Beste antwoord door Muberra 28 augustus 2017, 15:09

Hi Jeyjey,

Welkom op het forum!

Goed dat je er meteen bij was! De bestelling heb ik je voor je geannuleerd en daar krijg je ook een bevestiging van per e-mail.

Wil je liever voor een ander abonnement kiezen? Of toch een ander toestelpareltje op het oog? Deze maand is weer onze geweldige Unlimited Madness actie van start gegaan. Wellicht zit daar iets tussen waar je hart sneller van gaat kloppen. :D

Laat maar weten als wij je ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Jeyjey,

Welkom op het forum!

Goed dat je er meteen bij was! De bestelling heb ik je voor je geannuleerd en daar krijg je ook een bevestiging van per e-mail.

Wil je liever voor een ander abonnement kiezen? Of toch een ander toestelpareltje op het oog? Deze maand is weer onze geweldige Unlimited Madness actie van start gegaan. Wellicht zit daar iets tussen waar je hart sneller van gaat kloppen. :D

Laat maar weten als wij je ergens bij kunnen helpen!

Reageer