Beantwoord

Verlenging annuleren

  • 28 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1033 Bekeken

Op 8 maart heb ik mijn Sim only abonnement telefonisch verlengd . Ik kan nergens vinden hoe ik deze verlenging van abonnement zonder toestel kan annuleren. Ik wil echter toch graag het zelfde abonnementsvorm kiezen maar wel met een toestel.
icon

Beste antwoord door Johrick 28 maart 2018, 14:21

Hi Dudi!

Toch wel met toestel? Voor welk toestel is je keuzen gevallen? 😉

Je kan jezelf inlichten over het annuleren van je bestelling via: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2934

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen, mocht dit niet het geval zijn laat het me weten! Dan gaan we samen naar een oplossing zoeken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Dudi!

Toch wel met toestel? Voor welk toestel is je keuzen gevallen? 😉

Je kan jezelf inlichten over het annuleren van je bestelling via: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2934

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen, mocht dit niet het geval zijn laat het me weten! Dan gaan we samen naar een oplossing zoeken.

Reageer