Beantwoord

Verlenging annuleren


Ik ben laatst gebeld door T-mobile over het verlengen van mijn contract. Ik was akkoord gegaan, maar nu wil ik toch bij een andere provider kijken. Is het mogelijk om deze verlenging te annuleren aangezien ik nu niet de mogelijkheid heb om bij een andere provider aan te sluiten?
icon

Beste antwoord door eric_2 3 januari 2019, 14:46

Dat ligt eraan hoe lang geleden je jouw contract hebt verlengd. Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Bel anders even de klantenservice, dan wordt je direct geholpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Dat ligt eraan hoe lang geleden je jouw contract hebt verlengd. Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Bel anders even de klantenservice, dan wordt je direct geholpen.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Frikandelbroodje,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat jammer om te lezen, dat je erover nadenkt om je verlenging te annuleren. Ik heb het even voor je opgezocht. Je mag een telefonische verlenging binnen 14 dagen annuleren.

In de FAQ staat hierover letterlijk:
"Heb je je abonnement verlengd, een PrePaid besteld of een los toestel gekocht? Dan geven we je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen."

Weet je zo voldoende?

Reageer