Beantwoord

Verlenging annuleren

  • 12 december 2020
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Goedenavond!

Mijn mobiele telefoonabonnement is verlengd en ik weet zeker dat ik dat niet heb kunnen doen want de afgelopen maanden heb ik in kritieke toestand in het ziekenhuis gelegen. 
Kunnen jullie mijn abonnement beëindigen aub?

En dat is dan met ingang van...?

Met vriendelijke groet. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 december 2020, 20:04

Hallo @diyananouri  welkom, dat zal dan vast een vergissing zijn 

Kijk eens in je account wat de einddatum van je contact is. Een abonnement wat niet wordt beëindigen loopt namelijk automatisch door tot de klant zelf actie onderneemt, je hebt altijd een maand opzegtermijn na dat het contract is verlopen.

Groetjes

 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via het digitale opzegformulier in My T-Mobile. Of stuur ons een brief, met daarin alle nodige informatie.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt.

Na je opzegging ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging met daarin de opzegdatum.

T-Mobile Thuis opzeggen
Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Bel naar 0800-0092 of lees hier meer over hoe je dat doet.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @diyananouri  welkom, dat zal dan vast een vergissing zijn 

Kijk eens in je account wat de einddatum van je contact is. Een abonnement wat niet wordt beëindigen loopt namelijk automatisch door tot de klant zelf actie onderneemt, je hebt altijd een maand opzegtermijn na dat het contract is verlopen.

Groetjes

 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via het digitale opzegformulier in My T-Mobile. Of stuur ons een brief, met daarin alle nodige informatie.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt.

Na je opzegging ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging met daarin de opzegdatum.

T-Mobile Thuis opzeggen
Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Bel naar 0800-0092 of lees hier meer over hoe je dat doet.

 

Reageer