Beantwoord

Vervroegd opzeggen abonnement

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn 2 jarig abonnement laten verlengen met weer 2 jaar. Nu zijn dus de maandelijkse kosten voor het afbetalen van het toestel reeds voldaan in die eerste 2 jaar, en heb ik nu alleen de maandelijkse kosten voor het data gebruiken (internet/bellen/sms). Nu is mij toen gemeld dat ze dit abonnement ieder moment zouden kunnen opbreken en ik het eventueel maandelijks zou kunnen opzeggen. Helaas kan ik nergens op de website vinden waar ik mijn abonnement per direct kan opzeggen. Hoop dat u mij hiermee verder kan helpen.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Mvg,
Shanna Loth
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 juni 2018, 20:33

Beste Shanna,wat jammer dat je wil opzeggen, je kan het contract een maand voor einde datum opzeggen.
verlengen kan 4 maanden voor einde datum.
Ik denk dat je het daarom ook niet kan vinden in je account!
Het contract staat in je account daarin is ook te lezen wat de voorwaarde zijn (kijk bij 5.1)

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/opzeggen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste Shanna,wat jammer dat je wil opzeggen, je kan het contract een maand voor einde datum opzeggen.
verlengen kan 4 maanden voor einde datum.
Ik denk dat je het daarom ook niet kan vinden in je account!
Het contract staat in je account daarin is ook te lezen wat de voorwaarde zijn (kijk bij 5.1)

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/opzeggen
ik heb abo van 14 euro pm nu zijn de facturen vanaf afgelopen maanden tussen de 30 en 70 euro.

ik wil het liefst per direct stoppen. voel me opgelicht.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @donk_media ,

Het is verstandig eerst in te loggen op Mijn T-Mobile om daar je facturen goed te bekijken. Dan kun je zien waarom je extra kosten hebt gemaakt. Je abonnement prijs gaat namelijk niet omhoog dus je bent niet opgelicht. Bij elke andere provider had je die extra kosten ook gehad en opzeggen is dan een onnodig dure optie. Als je er zelf niet uitkomt kunnen de community moderators ook helpen want zij kunnen jouw rekening inzien.

Groet, Folkert

Reageer