Vraag

Voor activering Sim Only abonnement nog annuleren?

• 20 mei 2017
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

2 weken geleden op de website een SIM-only abonnement afgesloten welke ik in de winkel heb opgehaald. Omdat mijn huidige abonnement bij mijn huidige provider pas komend juni afloopt en ik graag mijn nummer wil meenemen staat in het contract het de aansluiting pas geactiveerd wordt bij het aflopen van mijn contract bij mijn huidige provider.

Op dit moment zit in dus met 2 contracten, wil graag het contract bij T mobile annuleren. Kan dat nog? Ik meende te herinneren dat je het netwerk één maand mag uitproberen echter wordt de aansluiting pas in juni geactiveerd.

Wat moet ik doen om het contract nu te ontbinden nog voordat het geactiveerd wordt (begin juni)?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi magenta,

Ik wil graag met je meekijken, maar heb geen gegevens van je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, 06-nummer, geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan kan ik de annulering in orde maken.

Ik zie je bericht graag tegemoet.
Bedankt voor je reactie. Ik heb reeds telefonisch contact gehad met de klantenservice . Heb na dit gesprek een mail gekregen met bevestiging van het annuleren van de order.
Reputatie 7
Badge +20
Aah oke. Fijn dat het in orde is gemaakt. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug!

Reageer