Beantwoord

Waarom kan je niet online opzeggen?!

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1623 Bekeken

Klant worden bij t-mobile, kan makkelijk online, geen probleem ze controleren je gegevens niet eens zolang je maar een bankrekening invult en ze je kunnen incasseren. MAAR opzeggen ho maar, dat kan alleen als telefonisch. En we kennen het allemaal; helaas is de wachtrij langer dan u het van ons gewent bent LOL

trieste zooi en service. Ik ga lekker overstappen naar iets beters EN goedkoper.
icon

Beste antwoord door centaur 2 mei 2019, 21:31

Beter kan haast niet, goedkoper wel maar dan krijg je ook veel minder.
Is maar wat bij jou gebruik past.

Probeer eens op een andere tijd te bellen.
Heb niet de ervaring met lange wachtrijen.

Succes
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Beter kan haast niet, goedkoper wel maar dan krijg je ook veel minder.
Is maar wat bij jou gebruik past.

Probeer eens op een andere tijd te bellen.
Heb niet de ervaring met lange wachtrijen.

Succes

Reageer