Beantwoord

waarom na 2 weken nog steeds geen bevestiging opzeggen

  • 1 februari 2019
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

beste,

ben al sinds 3 de week bezig mijn abbonement op te zeggen , en steeds t zelfde mail
na 2 uur een mail ontvangen maar tot heden niets ontvangen, net weer gedaan
maar weer niets ontvangen, hoe los ik dit op. ????
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 februari 2019, 13:57

Hoi Moeniw,



Ik wil je daar graag bij helpen! Wel jammer dat je ons gaat verlaten hoor. Kan ik je nog overhalen om voor een verlenging te kiezen? ;)



Zo niet, dan help ik je uiteraard ook: per wanneer zou je jouw contract willen beëindigen? Dan kunnen wij een beëindiging in het systeem zetten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Is je mail adres nog wel goed in de mijn t-mobile omgeving?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moeniw,

Ik wil je daar graag bij helpen! Wel jammer dat je ons gaat verlaten hoor. Kan ik je nog overhalen om voor een verlenging te kiezen? ;)

Zo niet, dan help ik je uiteraard ook: per wanneer zou je jouw contract willen beëindigen? Dan kunnen wij een beëindiging in het systeem zetten! 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Bedenk wel of je je nummer zou willen meenemen naar een andere provider, anders zou je bij je nieuwe provider nummerbehoud kunnen kiezen en dan zegt je nieuwe provider je T-Mobile abonnement op. Doe je dit niet, dan valt je nummer vrij.

Reageer