Vraag

Wat een dramatische klantenservice bij het annuleren van je Sim Only bestelling

• 26 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

Vorige week maandag een Sim Only abonnement afgesloten. Toen ik erachter kwam dat ik bij Vodafone een veel betere prijs en meer data krijg, heb ik direct het retourformulier ingevuld.

Op de bevestiging stond dat ik binnen 2 werkdagen een bevestiging zou krijgen. Op donderdag nog steeds geen reactie ontvangen dus heb ik gebeld. Toen werd er aangegeven dat het retourformulier niet ontvangen was en dat ik het nog een keer moest invullen (wat al gek is, aangezien ik op maandag gewoon een bevestiging van ontvangst heb ontvangen). Als ik het nog een keer zou invullen zou ik diezelfde dag nog een antwoord krijgen.

Nog een keer ingevuld, daarna nog eens gebeld om zeker te weten dat het formulier ontvangen was en dit was het geval. Er zouden nog 9 formulieren voor die van mij zijn dus ik zou donderdag een antwoord ontvangen.

Vrijdag nog steeds geen antwoord, dus weer gebeld. Toen werd er ineens aangegeven dat ik gewoon 2 werkdagen weer moest wachten. Inmiddels is het maandag en heb ik nog steeds niks gehoord.

Zodra je een abonnement afsluit gaat alles super snel maar als je een abonnement wilt stopzetten dan duurt het zo dramatisch lang en word je gewoon niet goed geholpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wanneer wordt mijn retourformulier nu eindelijk verwerkt?????

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dionne,

Het lijkt inderdaad of daarin iets een beetje misgaat! Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Daartoe heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Daarmee mag ik jou opzoeken in ons systeem!

Reageer