Beantwoord

20-30% PACKET LOSS DE LAATSTE 3 WEKEN

  • 5 March 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Geachte medewerkers van t-mobile,

Ik ben een proffesionele CS:GO speler, de laatste 3 weken heb ik ontzettend veel packet loss tijdens het gamen en dit brengt mij grote irritatie op vooral omdat ik geld verdien met gamen, ik heb meerdere malen gebeld en heb tot nu toe nog steeds geen oplossing. Ik heb 3 abbonementen lopen bij jullie het zou erg jammer zijn als ik dit moet opzeggen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door eric 5 March 2023, 10:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Beste @QRSN , welkom bij de community. 

Je hebt al gebeld en wat is er uit die onderzoeken gekomen. Dit kan namelijk tussen elk stuk van de verbinding tussen jouw computer, jouw lokale LAN, de router en daarna ook nog het grote boze internet of zelfs de server aan de andere zijde zitten. Dus wat heb je al gedaan om een aantal van deze zaken uit te sluiten?

P.s. houdt wel rekening met het feit dat we hier over consumenten producten praten. Professionele toepassingen zijn hiervoor minder geschikt.  Het is bijvoorbeeld altijd overboekt. Als je echt (veel) geld verdiend zou je kunnen overwegen naar een 1:1 verbinding te gaan. Daar hoort dan ook een uptime en repairtijd garantie bij!

Reageer