Beantwoord

2021-03-12 geen vast internet Rotterdam Blijdorp

  • 12 March 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Gisteravond viel internet rond 12u eruit. Modem herstart en had weer even internet. Maar vanochtend WEER geen internet. Dit maal modem herstart maar geen internet aanwezig en geen status of storing update op de website of Community. 

Wat is er aan de hand en wanneer is internet weer beschikbaar?

 

(Melding 9:15uur 12 maart 2021)

icon

Beste antwoord door Ginny 13 March 2021, 13:20

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb de stappen doorlopen, maar nog steeds geen internet. 

Nu ingelogd op de modem. Klik op de optie "I want to connect to the internet". 

Ik selecteer de eerste optie en heb ook de derde optie geprobeerd, maar krijg altijd onderstaand error bericht.

 

Met dit als resultaat.

 

Hoe kan ik in contact met jullie komen hiervoor?

Via het forum is toch niet de oplossing? Ik werk samen met m'n vriendin thuis, zoals iedereen tegenwoordig. Maar internet is wel belangrijk.

Reputatie 6

Hoi @dhr.tang, goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat je intussen ook contact via de telefonische klantenservice hebt gehad. Het onderzoek bij onze technische dienst staat open, zij doen er alles aan om jouw Internet snel weer werkend te krijgen!

Internet werkt nu weer, wat het probleem was weet ik nog steeds niet. Er was geen signaal op de lijn en er zou een monteur komen. Had 1 dag helemaal geen internet. Modem gereset en lampje van "internet" ging niet aan. Maar een dag later brand het lampje ineens weer en internet was weer terug. 

Nu weet ik alleen niet of het probleem weer terugkomt, want er was geen directe oorzaak. Maar een issue van de telefoon aansluiting. Komt er nu nog een monteur alles controleren? Want ik kan voor mij werk niet nog een dag zonder internet komen te zitten.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @dhr.tang,

Leuk om te horen dat je inmiddels weer volledig online en bereikbaar bent! Onze excuses, het lijkt erop dat je onderdeel was van een kleine verstoring in Rotterdam. Wij gaan absoluut maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen en je hoeft je zeker geen zorgen te maken dat het aan jouw aansluiting ligt. Wij zorgen ervoor dat het netwerk goed blijft werken!

Reageer