Beantwoord

2e keer in 3 dagen verbindingsproblemen

  • 11 October 2020
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Vanaf 9-10 nieuwe klant na een uur storing. 

Op de modem een rood wereldbol, gebeld met klantenservice en stappen ondernomen.Niks heeft geholpen.

In de ochtend deed alles het weer.

vandaag 11-10 in avond rond uur of 6 weer zelfde storing.

Graag een oplossing.

 

Op zwarte converter brand alles netjes, alleen op modem t50 rood wereldbol.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 October 2020, 09:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DannyL1986, van harte welkom op de Community!

Slim dat je meteen de Klantenservice hebt ingeschakeld om het euvel te laten onderzoeken, jammer genoeg heeft dat nog geen oplossing opgeleverd. Ik heb je verbinding aandachtig bekeken  en constateer net als mijn collega's dat er sprake is van een verbindingsfout. Het lijkt erop dat de Media Converter geen licht doorgeeft (geen Glasvezelsignaal); klopt het dat het FO-link lampje niet brandt? Omdat je aangeeft dat op de zwarte converter alle lampjes branden, wil ik uitsluiten dat hier de oorzaak zou kunnen liggen.

Probeer alsjeblieft het volgende, dan weten we zeker dat we aan onze alle kant alles geprobeerd hebben:

Heb je met het resetten van je modem ook de Media Converter gereset? Zo ja: kun je mij vertellen welke schakelaartjes aan staan op het rode, rechthoekige vlakje aan de zijkant van de converter - hier zit vaak een veiligheidssticker overheen geplakt? Check de onderstaande afbeelding om te zien wat de schakelaartjes zijn:

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/133b2b70-594d-4c3d-94ef-86df075fcb1b.png

Doorgaan staan nummer drie en vier omhoog (aan) en de rest omlaag (uit), je kunt dan proberen om één en zes omhoog te zetten en de rest omlaag. Zorg er dan wel voor dat de converter en het modem beide van de stroom gehaald zijn. Soms geeft dit de binnenkomende verbinding een geforceerde push waardoor er ineens weer licht op de lijn komt. Het is geen garantie, maar zeker wel het proberen waard.

Laat me weten of dit werkt, zo niet, dan wachten we de afspraak met Guidion af op 19 oktober. 

Nog één laatste vraag: heb jij de beschikking over een T-Mobile simkaart? Dit mag zowel prepaid als abonnement zijn. Indien je een simkaart hebt, wil ik je graag tegemoetkomen door een zeven dagen Unlimited Internet voucher toe te sturen. Hiermee kun je in elk geval via mobiele hotspot op je laptop/PC online blijven. Dat maakt thuiswerken net iets makkelijker. 

Als ik iets anders voor je kan doen, geef me een seintje, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.
 

Reageer