Beantwoord

3DS en Playstation Vita verbinden met Wifi

  • 31 May 2018
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds kort T-mobile thuis. Werkt allemaal prima. Laptop doet het en telefoon kan ook op internet. Alleen zien mijn 3DS en Vita het netwerk net. Wel het netwerk van de buren. Ik het geprobeert handmatig in te stellen, wat niet gelukt is. Ik heb de WPS knop geprobeert en ik heb de PIN optie geprobeert. Ik kan hier niks over vinden op het internet. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Brian 4 June 2018, 16:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi A.Asruf, ik heb meteen even met je meegekeken omdat ik een vermoeden had wat de oorzaak kan zijn en dit blijkt te kloppen! Op dit moment heb je het 5 Ghz netwerk geactiveerd en het 2.4 Ghz netwerk uitgeschakeld. Niet alle apparaten kunnen overweg met 5 Ghz, mogelijk is dit de reden dat de 3DS en Vita je Wifi netwerk niet herkennen. Je kan het 2.4 Ghz netwerk activeren door in te loggen op je modem via http://192.168.1.1. Zodra je ingelogd bent kan je via de instellingen van je modem 2.4 Ghz weer activeren. Uiteraard kan ik dit ook op afstand voor je doen mocht het je zelf niet lukken. Laat zeker even weten of het gelukt is! 😉
Hij doet het inderdaad! Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Hi A.Asruf, top, goed om te horen dat het gelukt is! Game ze! 🙂

Reageer