Beantwoord

Aanpassen portmaptime

  • 18 May 2018
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Is het mogelijk om op de Draytek Vigor 2132 router de TCP Timeout waarde aan te passen (voor WWW port 80)? De mogelijkheid is er zo te zien niet als ik als user op de router inlog. Draytek geeft als oplossing om via telnet met het commando portmaptime de waarde aan te passen, maar telnet naar de router wordt door T-Mobile niet toegestaan.
Kan de ICT-Helpdesk deze waarde op individuele routers aanpassen?
icon

Beste antwoord door Brian 6 June 2018, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi jvstrik,

Ik zie dat je al lekker aan het hobbyen bent met het Draytek modem! Dat lees ik graag. 🙂 In dit topic lees je meer over de poorten welke wij blokkeren: Welke poorten worden geblokkeerd?

Specifiek over poort 80 gaat dit topic: openzetten poort 80.

Laat je weten of je met deze informatie eruit komt?
Sander,

Behalve dat je antwoord nogal raar is, is het ook totaal geen antwoord op de vraag. Vraag gaat helemaal niet over het openzetten van een poort maar over de timeout waarde. Deze moet op de router worden aangepast.
Reputatie 7
Hi jvstrik, zo te zien was Sander niet helemaal wakker 😉 Het klopt dat je deze mogelijkheid niet ziet op het modem, de admin rechten zijn niet beschikbaar. We kunnen dit ook niet op afstand voor je aanpassen maar je kan als 'workaround' eventueel een eigen modem aansluiten mocht het echt noodzakelijk zijn. In dit topic vind je hier meer over!

Reageer