Beantwoord

Aansluiten mislukt

  • 8 August 2018
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Vanochtend is een monteur bij mij geweest om mijn internet aan te sluiten. Dit is echter niet gelukt, en er is nu een ticket aangemaakt zodat de problemen verholpen kunnen gaan worden. Ik kan dit ticket zelf echter nergens inzien, en via de telefoon kan ik jullie niet bereiken.

Mijn vraag is of u kunt regelen dat ik pas ga betalen zodra alles werkt. Ik ga er namelijk niet mee akkoord als ik nog geen internet heb omdat de monteur het niet heeft kunnen aansluiten, maar ik wel al moet betalen.

Verder hoor ik graag op welke termijn dit opgelost kan gaan worden. Het zou vandaag aangesloten worden, dus ik hoop dat dit nog geregeld kan worden.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 8 August 2018, 14:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @Fitmacaroni,

Welkom op het forum!

Ik begrijp dat de monteur langs is geweest, maar het niet werkend heeft kunnen achterlaten.
In zo’n geval word er een ticket aangemaakt bij de backoffice en (in de meeste gevallen) word dit doorgezet naar de netwerkbeheerder. Dit ticket kan je zelf niet in zien. mocht het nodig zijn om bij je langs te komen dan bellen ze vooraf annoniem op het 06 nummer wat je heb door gegeven. in de meeste gevallen is het probleem binnen 5 werkdagen opgelost.
Je hoeft natuurlijk niet te betalen als het niet werkt.
Reputatie 7
Hoi Fitmacaroni!

Welkom Thuis! Sorry voor deze ietwat stroeve start. We kampen vandaag met een algemene storing, ik zie dat jij dit ook ervaart. Ik heb nog geen verwachte eindtijd kunnen vinden, ik duim met je mee dat het snel opgelost wordt. Ook zie ik dat inmiddels een monteur is aangestuurd om jouw aansluiting na te lopen, dat is fijn! Natuurlijk betaal je niet als je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement. Kun je mij een berichtje sturen als je volop kunt genieten van jouw T-Mobile Thuis?
Hallo @Sterre,

Is inmiddels bekend hoe lang die storing nog gaat duren? Aan de telefoon kunnen ze me niet verder helpen. Ze geven aan dat ze kunnen zien dat er geen internet is, maar het niet te kunnen oplossen. Nu zou het bedrijf dat de aansluiting heeft gedaan weer moeten komen, maar aangezien zij het de vorige keer ook niet hebben kunnen oplossen en aangaven dat het vanuit jullie moet gebeuren heb ik daar ook weinig vertrouwen in.

Straks ga ik met dat bedrijf bellen om een afspraak te maken om het te komen verhelpen. Als ze dat niet deze week kunnen doen dan zal ik mijn abonnement opzeggen, aangezien het dan sneller is om naar een andere provider te gaan. Tot die tijd wil ik u sowieso vragen de automatische incasso stop te zetten, aangezien ik dus niet wil betalen voor iets wat ik niet heb.
Inmiddels heb ik gebeld met Gideon. Zij geven aan me binnen 2 dagen terug te bellen om een afspraak te maken. Waarom worden er steeds afspraken gemaakt om afspraken te maken? Nu weet ik dus alsnog niet wanneer het opgelost wordt, en waarschijnlijk dus ook niet deze week.

Ik vind dit ook heel raar. U heeft mijn internet gewoon verkeerd aangesloten, en opeens moet ik weer heel lang wachten tot het opgelost kan worden. Eigenlijk vind ik al dat bij het aansluiten de monteur sowieso niet weg zou mogen gaan zonder dat het werkt. Nu komt er dus weer een keer een monteur terug, die tot dezelfde conclusie gaat komen. Namelijk dat ze het niet kunnen oplossen en dat T-Mobile dit moet doen.

Ik wacht het telefoontje nog even af, maar als ik deze week geen internet heb zal ik mijn abonnement per direct opzeggen en verwacht ik een schadevergoeding voor de periode waar ik geen internet heb gehad (aangezien u dingen verkoopt die u niet kunt leveren).

Als ik telefoon heb gehad laat ik dit nog weten.
Uit het niets heb ik nu opeens internet. Gewoon uit nieuwsgierigheid: is er vanuit jullie kant nog iets gedaan? In ieder geval fijn dat het nu werkt! Hopelijk mag dat lang zo blijven 🙂.
Reputatie 7
Badge +3
Uit het niets heb ik nu opeens internet. Gewoon uit nieuwsgierigheid: is er vanuit jullie kant nog iets gedaan? In ieder geval fijn dat het nu werkt! Hopelijk mag dat lang zo blijven 🙂.

@Fitmacaroni goed dat het nu werkt, maar het is en blijft een stukje techniek.
Soms is het zo eenvoudig als "je stop de stekker erin" ... maar soms is het iets complexer.

Je moet ook begrijpen da T-mobile afhankelijk is van derden voor het uitvoeren van bepaalde zaken, dus niet zoals bij de KPN die echt aan de knoppen zit.
Zou dus kunnen zijn dat je aangemaakte ticket door die derde is opgepakt en nagekeken en ... gecorrigeerd om het werkend te krijgen.

Veel plezier met je verbinding, die van mij draait al bijna 2 jaar probleemloos (Glasvezel)
Reputatie 4
Hi @Fitmacaroni,

Allereerst natuurlijk hartstikke fijn om te horen dat alles nu werkt! Het is inderdaad net zoals @Pieter_B zegt: ik zie dat mijn collega een ticket heeft aangemaakt naar de backoffice, en aan de hand van dit ticket is het opgelost! Je gaat ook pas vanaf dit moment betalen voor jouw T-Mobile Thuis abonnement, dus ook hier hoef je je geen zorgen over te maken. Ik ga er inderdaad voor 100% van uit dat je vanaf nu heerlijk kunt genieten van ons internet! Welkom Thuis, en mocht je nog brandende vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😀

Reageer