Beantwoord

Aansluitkosten en levertijd

  • 26 August 2020
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Beste heren,

 

Net een T-mobile thuis internetabonnement afgesloten en ik stuit hierbij op 2 dingen.

Ik moet aansluitkosten betalen, ben ik niet het mee eens, ben al klant. Graag een passende aanbieding.

De leverdatum staat 3 weken verder. Ik wil mijn pakket graag zsm ontvangen ipv. de twee weken meegerekende opzegtermijn.
 

Graag hoor ik wat mogelijk is.

 

4255VG

 

Jos

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 August 2020, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jossli 

Je bent een mobiele klant? T-Mobile thuis is een aparte aansluiting waarvoor je aansluitkosten moet betalen helaas.

Standaard staat de wensdatum voor een nieuwe aansluiting meestal ongeveer over 2 weken. In sommige gevallen kan het wel eens iets langer duren als er nog iets anders geregeld moet worden. Deze 2 weken tijd zijn nodig om de lijn vanuit de centrale naar jouw huis gereed te maken, je bedenktijd zal nu pas starten wanneer je online bent.

Je installatiepakket zul je 4 tot 7 dagen vóór de installatiedatum ontvangen die je binnenkort te zien krijgt in je T-Mobile thuis account of per brief/mail.

Reageer