Beantwoord

Aanvraag in behandeling en geen internet

  • 19 May 2020
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar jullie. Volgens de info zou vanaf 18 mei alles moeten werken, echter brand het lampje van de wereldbol niet. Ook staat er bij het internet abonnement 'aanvraag in behandeling'.

Is er iets niet goed doorgekomen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 May 2020, 11:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kaylani, welkom op de Community en welkom bij T-Mobile Thuis. Supertof dat je klant bent geworden! 😁

Ik ben direct je profiel ingegaan om te controleren wat de status is van jouw oplevering: gelukkig heb je al met onze collega's van de klantenservice geschakeld. Zij hebben onze installatiemonteur aangestuurd voor je. Je hebt ook al een afspraak gemaakt zie ik, goed bezig! Het lijkt erop dat iets niet helemaal correct aangesloten is, of dat er een defect op de binnenhuisinstallatie zit. Onze monteur zal dit voor je oplossen de 28e. 

Mocht ik iets voor je kunnen doen in de tussengelegen periode, geef een seintje. De Community is altijd paraat om je zo goed mogelijk te helpen. Stay safe! 💪😎

 

Reageer