Beantwoord

Actietarieven voor bestaande klanten

  • 9 August 2018
  • 2 reacties
  • 388 Bekeken

Ik zie op deze pagina dat T-Mobile tot eind augustus een mooie aanbieding heeft: 750Mb glasvezel internet voor een actietarief van 40 euro/maand. Graag zou ik dit af willen sluiten...maar ik ben al enkele jaren T-Mobile Thuis klant!

Zijn er mogelijkheden voor bestaande klanten om in aanmerking te komen voor de actietarieven, zonder het huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe aan te vragen? 😀 En zo ja, gaat dan een nieuwe minimale contractduur van 12 maanden in?

Alvast dank voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Edwin_H 13 August 2018, 14:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is ook afhankelijk van locatie. Heb je al via de site gecheckt of het beschikbaar is op jouw adres?

Volgens mij kun je als bestaande klant ook overstappen. Dit kan webcare regelen. 🙂
Reputatie 3
Goedemiddag Mcamporelli,

Leuk dat je interesse hebt in 750mbit internet! Als deze pagina voor jouw adres aangeeft dan zou ik als jou was even kijken op jouw My T-Mobile Thuis. Je kan sinds een tijdje zelf je internetsnelheid aanpassen, en daarbij zie je ook gelijk wat je daarvoor zou gaan betalen. Wat je zou gaan betalen kan je het beste zien via My T-Mobile Thuis: http://thuismy.t-mobile.nl/

Volgens mij klopt het actietarief van €40,- wel. Dit geldt voor zover ik weet ook voor bestaande klanten, je My T-Mobile Thuis zal laten zien wat er kan, en hoeveel het voor jou kost. En als dat niet lukt dan help ik je natuurlijk graag daarbij.

In ieder geval zal door zo'n aanpassing van je snelheid niets veranderen aan je contractsduur. Het is dus geen verlenging, alleen een aanpassing van je abonnement. Je kunt natuurlijk ook kijken of jouw jaarcontract al voorbij is, in dit geval kun je verlengen met een nieuw jaarcontract. Je krijgt dan automatisch de nieuwste prijzen. Laat je mij het weten als je wilt verlengen? Ik regel dit graag voor je.

Reageer