Beantwoord

activeren mislukt veilig thuis online

  • 26 May 2023
  • 29 reacties
  • 469 Bekeken

Activeren mislukt veilig thuis online.

Wat kan ik doen om via de app veilig thuis online in te zien en te activeren.

 

Alvast Bedankt

icon

Beste antwoord door Edwin2024 27 May 2023, 08:18

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Edwin2024 

Veilig Thuis Online kun je bestellen in je My T-Mobile account, Veilig Thuis Online is alleen beschikbaar op de Zyxel modems van T-Mobile.

Krijg je een foutmelding te zien?

 

Ik heb het besteld en is al eerder geactiveerd geweest.

Reputatie 7
Badge +15

@Edwin2024 

Gebruik je wel de Zyxel-T50 of Zyxel-T54 en heen eigen router?

De Zykel-t54 gebruik ik. Ik heb net wel mijn wifi punten offline gehaald want die hebben dezelfde naam en wachtwoord als mijn router. Maar dat helpt nog niet.

Ik heb nu ook contact met klantenservice de vraag wordt doorgezet naar backoffice.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Edwin2024, je bent al heel goed onderweg zo te lezen! Eigenlijk kan hier niks toevoegen behalve dat het tot 24 uur kan duren voordat de registratie van Veilig Thuis helemaal compleet is. Wellicht dat je het vanavond of morgen opnieuw kan proberen?

Hoe dan ook staat het onderzoek naar onze technische dienst nog open en daarom zal dit sowieso voor je opgelost worden!

Tot nu toe nog niks gehoort. Ik kan het ook uitzetten via de t-mobile site en later weer activeren. Misschien wordt de software op de router dan weer geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +6

@Edwin2024 Gebruik je geen VPN of iets vergelijkbaars op je telefoon? Voor de zekerheid kun je ook 4G/5G tijdelijk uitzetten zodat je zeker weet dat je met je wifi-netwerk verbonden bent.

Nee geen VPN. Tot nu toe nog geen s6.

Ook niks meer gehoort van klantenservice.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Edwin2024, ik heb zojuist een bericht gehad van onze techneuten.

Ze zeggen dat Thuis Veilig & Overal Online nu actief is op het modem. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Krijg je nu nog een foutmelding, dan hoor ik het graag. Ook kan je het proberen om via een desktop te downloaden. Ik hoor graag of het nu wel gelukt is om het te activeren! 

@Tommie ik ga het thuis nog een keer proberen, maar app verwijderen heb ik al een paar x eerder gedaan. Volgens mij is er geen desktop Windows versie van thuis veilig of heb ik dat verkeert?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Edwin2024 bedankt voor je snelle reactie!

Als het goed is kun je het softwarepakket installeren via de e-mail die je hebt ontvangen, dit zal werken op Windows en MacOS. De app zal nu ook moeten werken volgens onze techneuten, dus als je de app nog een keer opnieuw zou willen installeren en proberen komen we er achter!

@Tommie helaas is de download niet beschikbaar meer via de link in de mail. Via de app op mijn telefoon nogsteeds melding activeren mislukt. (Na verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +9

@Edwin2024 bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het nogmaals doorgezet naar onze techneuten. Ook heb ik erbij vermeld dat de link niet meer beschikbaar is. In theorie zou hij het moeten doen, we gaan dit nog dieper onderzoeken!

@Tommie wel jammer dat er voor de 2e keer geen reactie terugkomt van backoffice. Kun je het nog een x doorzetten.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Edwin2024, de Back Office geeft aan dat het actief is op het modem. Kan je je opnieuw aanmelden met de juiste gegevens, met het e-mailadres dat bij ons bekend is onder het T-Mobile Thuis klantnummer? Je kan deze gegevens ook terugvinden op My T-Mobile.

 

Heb je ook de juiste app geïnstallerd: Overal Veilig Online en niet Thuis Veilig Online? Lukt het nu nog steeds niet? Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan!

Ik vraag volgens mij de hele de tijd om " thuis veilig online "  app. Deze wil ik in kunnen zien. Om bijvoorbeeld te kijken welke apparaten veilig verbonden zijn. Dat hij op de modem draait en geactiveerd is geloof ik wel maar ik kom niet in de gebruikersinterface van de app "thuis veilig online" 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vraag volgens mij de hele de tijd om " thuis veilig online "  app. Deze wil ik in kunnen zien. Om bijvoorbeeld te kijken welke apparaten veilig verbonden zijn. Dat hij op de modem draait en geactiveerd is geloof ik wel maar ik kom niet in de gebruikersinterface van de app "thuis veilig online" 

Kan je nogmaals proberen te activeren met de Thuis Veilig Online app. 

Heb een aanpassing gedaan, nu zou het moeten werken. De activatie op het modem was niet helemaal volledig.

Nee lukt nog niet geeft nogsteeds aan activeren mislukt. Wel verschijnt er heel kort een pagina zie screenshot.

 

Reputatie 7
Badge +4

Heb het idee dat de app nog iets in de Cache heeft zitten 

  • Verwijder de cache van App. ( Of instaleer de app opnieuw)
  • Zorgen dat er geen VPN’s etc aanstaan op de telefoon tijdens de activatie. 

Hij doet het bedankt. App had ik al vaker verwijderd maar cache en opslag niet handmatig verwijderd. Nu alles maar gedaan.

Bedankt voor jullie hulp.

Reputatie 7
Badge +16

Mooi om te zien dat het opgelost kon worden. Bedankt voor je hulp @Sven-TMT en veel plezier met Veilig Online @Edwin2024 en aan beide een mooi weekend toegewenst! 😄👍

Het lukt mij niet om hem aan te zetten is vanzelf uitgegaan.

 

Reputatie 7
Badge +4

Het lukt mij niet om hem aan te zetten is vanzelf uitgegaan.

 

Heb je al geprobeerd je modem te herstarten? 

Nee niet gedaan maar Na heel vaak proberen aan te zetten is hij nu toch weer actief. Ik hou het even in de gaten . Volgens mij was het op de modem wel actief maar kom de app even geen contact krijgen.

Reageer