Beantwoord

Afspraak met monteur voor aansluiting

  • 8 March 2017
  • 2 reacties
  • 1177 Bekeken

Beste T Mobile,

Ik ben zeer maar dan ook zeer ontevreden over jullie diensten. Ik wil het dan ook per direct opzeggen. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door jullie. En vervolgens heb ik nog steeds geen aansluiting.

Er zou door jullie een monteur gestuurd worden van KPN om de dsl verbinding te maken in onze nieuwbouwwoning. Daarvoor was er voor 7-3 een afspraak gemaakt. Gisteren is er niemand komen opdagen. Hiervoor werd ik door jullie doorverwezen maar KPN. Bij KPN word ik doorverwezen naar jullie. Kortom geen stap verder maar heeft mij wel een vrije dag en een hoop beltegoed gekost.

Eindconclusie zou zijn door een KPN medewerker die wel zo vriendelijk was wat navraag te doen dat er vandaag 8-3 een monteur langs zou komen om 8 uur om die aansluiting in de meterkast te maken.

Wat denk je vandaag is er weer niemand geweest tot nu toe. Bel je naar jullie weer zelfde verhaal moet ik KPN bellen en bij KPN weten ze van geen afspraak.

Ik kan u vertellen dat ik er nu heel erg klaar mee ben.

En bij jullie helemaal Niks meer wil afnemen.

Hoop dat U begrijpt dat het heel erg frustrerend is als niemand van iets weet en er ook niks gebeurd!!

Graag een oplossing vandaag nog.

Anders ga ik verdere stappen ondernemen.

Groet,
Mieke van Dee
icon

Beste antwoord door Gino 9 March 2017, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hoi Mieke,

Ik zie je bericht op het forum nu pas! We zijn hierover ook al in gesprek via Facebook, ik stel voor dat we het daar ook verder bespreken. De monteur gaat je zo snel mogelijk bellen voor een nieuwe afspraak, dan zal het eindelijk zijn opgelost. :D

Groetjes,

Gino
Reputatie 2
Als er daadwerkelijk nog een fysieke aansluiting (ISRA) gemaakt kan worden, dan zal er waarschijnlijk iemand komen van VolkerWessels of een andere onderaannemer van KPN. Voor zover ik weet doet KPN dat niet zelf meer.
Hopen dat ze snel langskomen!

Reageer