Beantwoord

Al 2 weken geen internet, bizar slechte ondersteuning T-Mobile

  • 27 September 2022
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb sinds 15 september geen signaal meer op mijn glasvezelverbinding van TMobile (FO link lampje brandt niet).

Na contact met TMobile is de conclusie getrokken dat er een monteur van Guidion langs moet komen, deze kon pas bijna 2 weken later!!! komen (dit was dus gistreren 26 september).

 

De monteur is geweest en inderdaad de conclusie getrokken dat het wel in het netwerk moest zitten, dus de monteur naar de wijkkast. Kreeg de monteur de wijkkast niet open…..

Dus nu bijna al 2 weken zonder internet, gisteren wederom gebeld met de klantenservice van TMobile en wederom slecht te woord gestaan. Ze zouden me doorverbinden met de klantenservice van KPN netwerk om een afspraak te maken. Hier heb ik ruim 45 minuten in de wacht gestaan en toen heb ik het maar opgegeven.

 

Al met al ben ik ZEER ontevreden met de slechte service vanuit TMobile en sta ik op het punt het abbonementsgeld van afgelopen maand zelf via de bank maar terug te vorderen.

 

Wie kan mij helpen ik ben inmiddels echt ten einde raad.

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 29 September 2022, 09:59

Bekijk origineel

5 reacties

Zojuist zelf nog even contact gehad met klantenservice KPN Netwerk die geven aan geen opdracht vanuit TMobile te hebben ontvangen voor het sturen van een monteur..

Reputatie 7
Badge +14

Voor de exacte periode dat jouw internetlijn niet heeft gewerkt kun je zodra het is opgelost een compensatie krijgen in de vorm van een creditbedrag. Dat wordt op de eerstvolgende nota in mindering gebracht. Het is niet verstandig om zelf incasso's terug te draaien.

Beste Eric, het gaat er nu in de eerste plaats vooral om dat ik weer zsm internet heb. Ik ben voor werk en beveiliging thuis sterk afhankelijk van internet.

En ik ben vooral ontzettend teleurgesteld in de manier waarop ik als klant behandelt wordt door TMobile.

 

Het is te bizar voor woorden dat ik eerst al 2 weken op een monteur moet wachten die vervolgens het probleem niet op kan lossen.

 

Wat kun je voor mij doen om dit te bespoedigen ik ben momenteel ten einde raad.

 

Gisteren nog even contact gehad met klantenservice van TMobile, opdracht is volgens de medewerker echt naar KPN gestuurd om een monteur langs te sturen.

 

Wederom navraag gedaan bij KPN maar die geven aan nog steeds geen opdracht binnen te hebben, terwijl de 48 uur na de aanvraag inmiddels ruim zijn verstreken. KPN geeft aan niets te kunnen betekenen zonder opdracht.

Niemand die hiermee kan helpen? Wordt er echt inmiddels helemaal simpel van.

Reputatie 7

Hi @tjhbertens, dank voor je reacties en welkom op de Community van T-Mobile. Ik geef je graag meer duidelijkheid over het proces en wat er nu moet gebeuren. Omdat de Guidion monteur in de thuissituatie geen problemen heeft gezien, moet het netwerk worden bekeken door de netwerkbeheerder. Daarbij is het inderdaad nodig om in de wijkcentrale te gaan. Om dit te kunnen doen, is er inderdaad een aansturing verstuurd door de Guidion monteur naar onze technische dienst. Zij zullen vervolgens KPN moeten aansturen.

Ik heb daarbij direct mijn collega's aan de mouw getrokken om dit voor elkaar te krijgen en dit in een versnelling te laten raken. Ik heb daar een kort lijntje mee en heb daarom direct gevraagd dit te doen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! 

Reageer