Beantwoord

Al 2 weken geen internet zonder oplossing

  • 21 November 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Op 31 oktober heb ik naar jullie klantenservice gebeld om mijn particuliere contract over te zetten naar een zakelijk contract, aangezien ik al een tijdje ondernemer ben. Een of andere “manager” op de zakelijke afdeling heeft toen een 1-jarig contract met me afgesloten. Naast dat ze me ook nog eens een nieuw telefoon abonnement probeerde aan te smeren heeft ze heel wat ellende veroorzaakt. Na het tekenen van het contract was de afspraak dat onze particuliere WiFi zou worden afgesloten op 18 november, aangezien we er dan vanuit gingen dat het nieuwe kastje er al zou zijn. Naast dat ik helemaal geen bericht heb gekregen om hier een afspraak voor te maken, is mijn WiFi plotseling op 10 november afgesloten zonder enige waarschuwing. Ik dus bellen naar de klantenservice: “ja sorry dat was de bedoeling helemaal niet, we zullen de WiFi weer voor u activeren tot de plaatsing van de nieuwe”, uiteraard niet gebeurd, weer bellen: “ja er is een storing aan de hand in uw buurt het moet zsm opgelost worden en anders sturen we een monteur”. Monteur komt 13 langs, “ja er is een storing ik kan helaas niks doen”. Na letterlijk 30 keer te hebben gebeld in de afgelopen weken wordt er maar niks gedaan en ik maar zonder WiFi zitten. Ik weet niet wanneer mijn zakelijk contract ingaat aangezien ik nog steeds geen e-mail voor een afspraak heb ontvangen, en particulier die wilt me zogenaamd compenseren met een unlimited voucher maar doet dit niet. Kunnen jullie me aub vertellen wat jullie probleem is daar? Ik heb inmiddels al sinds de 10e geen WiFi en ik werk vanuit huis, ik ben ondernemer. Mijn werk hangt af van dit. Nu heb ik vanochtend gebeld en heb ik mijn zakelijk contract opgezegd aangezien er nog geen installatie plaats heeft gevonden en het erop lijkt dat jullie helemaal niks voor me gaan doen. Bedankt voor deze super service, nadat ik netjes mijn rekeningen betaal en ik 3 tot 4 t-mobile/tele2 abonnementen thuis heb. Er moet echt dringend iets veranderen binnen jullie organisatie. 

icon

Beste antwoord door eric 21 November 2022, 16:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Dat is nu wel een uitdaging.  Zakelijke aansluiting heeft consumenten aansluiting opgezegd omdat er maar 1 provider actief kan zijn en dit inderdaad hele verschillende producten zijn. Maar nu heb je de nieuwe aansluiting geannuleerd.  Dat gaat de consumenten lijn niet terugbrengen zonder een nieuwe bestelling door jou.

Reageer