Beantwoord

Al een week nog geen internet???

  • 21 May 2018
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik ben sinds kort ook klant bij T-Mobile Thuis (mobiel al jaren..), nu heb ik alles ontvangen, modem aangesloten op dezelfde plaats waar voorheen de ouwe modem van Telfort stond, maar het doet niks meer, ik ben dus sinds dinsdag (15.05) zonder internet, telefoon en tv thuis, donderdag is er een monteur langs geweest en alles na gekeken en die zegt dat het aan de KPN verder zit wanneer ze de lijn vrij gaan maken voor je, ok.
Maar nu mijn vraag is hoe lang gaat dit duren voordat de lijn wordt vrijgegeven door de KPN, en waarom wordt dit gedoe niet in orde gemaakt tussen T-Mobile en KPN voordat de spullen al bij de klant worden geleverd, zodat de klant straks geen gedoe heeft met overstap, maar moet de klant altijd de sjaak zijn, terwijl de kosten voor de abonnement ook doorlopen maar jij als klant geen gebruik kunt maken voor de diensten die je betaald ?
Ik hoor graag een antwoord van T-Mobile., want dit slaat eigenlijk nergens op.:@:@
icon

Beste antwoord door Brian 23 May 2018, 14:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi beki_nl, allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Normaal gesproken zorgen we zeker dat jouw verbinding actief voordat je dat de modem aan kan sluiten zodat je meteen overal gebruik van kan maken! Zo te horen is er bij jou iets mis gegaan, dat gaan we oplossen! Als je nog problemen ervaart zou je mij dan een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer